Hallo iedereen Even een vraagje... 2 jaar geleden ben ik zwanger geworden van een tweeling door ICSI behandelingen.. ik ben daarna nooit meer aan de pil geweest maar gewoon ongesteld geworden. Nu 2 jaar later voelde ik me beetje raar saggo en weet niet meer wanneer ik ongesteld moet worden dus dacht aach doe is een testje.. meteen nadat het eerste streepje kwam te staan en de test opdroogde kwam dit 2e streepje binnen 3 minuten... maar ja ergens denk ik het is gewoon een test fout ik heb nog nooit een pos zwtest gehad... wat denken jullie?
Ik zie toch echt een duidelijke tweede streep...! Ik zou de huisarts maar even bellen voor een bloedtest geloof ik. Wat spannend zeg
Ik ga woensdag nog maar is testen want na zoveel jaar en een heel laag AMH kan ik het bijna niet geloven...en het feit dat ik het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden😂
Het lijkt mij een "normale" streep. Ik zou dus zeggen dat je zwanger bent Ik ga voor je duimen dat ie woensdag is opgelopen!
Ik denk dat je meer dan 4 druppeltjes hebt gedaan? Doe een druppel water door het gaatje heen Al denk ik niet dat teveel urine zorgt voor een donkere streep? Ik zou gewoon nu een fles blue digitaal halen!!
Ziet er idd een beetje gek uit, evt gewoon nu nog een test doen? Lijkt me wel echt heel raar als dit vals positief is hoor!
Het zou me toch wel erg verbazen als dit geen positieve test blijkt te zijn, al ziet het er inderdaad wel wat vreemd uit op de tweede foto. Ik zou heeeel snel weer testen..
Ja ga zo even nog een kv test en een digitale halen en nog is doen als die van kv dan nog steeds een streep geeft doe ik de digi ook... zenuwslopend zeg... ik hou jullie op de hoogte en.bedankt voor de reacties!!
Hij is idd zo duidelijk maar ik begrijp je twijfel over de pennestreep, ik zou er nog 1 doen, hij is zo roze!