Ja dat is het punt. Hij is best duidelijk in het echt Deze zou mijn vriend heel makkelijk zien en dat zegt wat hahaha. Hij is donkerder dan alle testen op NOD die ik gehad heb dit jaar. En de meeste gaven toen al een positieve digi. Maar ik doe hem op zn vroegst morgen pas. Oh en op de action stond vanmorgen ook een hele lichte streep. Niet het proberen waard om op de foto te zetten want de kv is veel duidelijker, maar er staat een heel licht roze streepje Vanmiddag nog ff een kruidvat doen, heb net nieuwe ingeslagen. En dan morgen maar weer afwachten.
Nee en dan te bedenken dat dit foto's zijn en geupload. In het echt is hij nog duidelijker Zeker geen knal maar ook niet zon streepje dat ik alle merken uit alle winkels wil kopen om maar te bewijzen dat er echt een streepje staat. Hier kan ik idd niet meer omheen. Nu maar hopen en duimen dat ze op gaan lopen en het een plakker blijkt te zijn! Al vind ik het al heeeeel positief dat ik nu al zo vroeg zo'n streepje hebt. Voor een ander misschien normaal maar voor mij tot nu toe nog niet Ben nu blij en onzeker tegelijk. Zaterdag is mijn NOD op 11/12 dpo (kan ook nog zondag zijn) dus dat moet ik nog maar even afwachten.
Ok nog 1tje dan... Net nog een test gevonden van 14dpo van een vmk. Cb digi gaf toen al positief aan (1 na laatste vmk) Daar even wat water op gedaan en deze van vandaag erbij gedaan.