Vandaag als ik uitga van mijn lf van 10-11. Maandag of dinsdag ben ik 14 dpo. Eigenlijk dinsdag want weet bijna zeker dat ik mijn eisprong in de hele vroege ochtend gehad heb de ochtend na de positieve ovulatietest. Maar FF gaf aan dat ik mijn eisprong de dag van de positieve ovutest had. Maar heb die halve nacht wakker gelegen dus temp was niet echt betrouwbaar. ik denk dus dat ik nu 11 dpo ben. Dan kan mijn nod ook nog morgen zijn en dinsdag 14 dpo. Maar het blijft een beetje koffiedik kijken zo. Vandaar dat ik nu 11-12 dpo aanhoudt.
Ja ik vind het zeker netjes. En hoewel ik er de hele dag naar kijk en ik behoorlijk misselijk ben steeds kan ik het nog steeds niet helemaal geloven.
Hoi Sparky, Wij lopen gelijk op zie ik Ik zit vandaag op 12 DPO en dinsdag dus op 14 DPO! Gister positieve test van zowel Sensitest als CB weken indicator!
Jullie worden vast gek van mijn gespam, maar kan het niet laten. Bovenste van gidtermiddag en onderste 2 van een uurtje geleden.
Dat ziet er goed uit!! Lekker blijven spammen juist leuk Mijn test was vanmorgen ook super duidelijk!! Zo blij!!
Kwaaltjes bedoel ik natuurlijk! 1 van de mijne is dat ik niet uit mn woorden kom, alles 10 keer zeg en vaak verkeerd zeg