Haha ja uiteraard in 1 topic. Hier dus misselijk, krampen en steken in de liezen, obstipatie en bekkenpijn (chronische b.i. dus speelt gelijk op. Oh en mijn buik zet al enorm op savonds (heb ik helaas altijd al heel snel)
Hoi Sparky, Heb je nog meer tests gedaan of ben je ermee opgehouden?? Had nog een vraagje dacht stel hem aan jou aangezien jij ook test verslaafd bent Ik had gister een KV test gedaan met ochtendurine om 05.3 uur de streep was zeer goed zichtbaar nog geen knal maar mooie test.. Nou wou ik vanmorgen weer een test doen maar moest om 01.30 uur plassen en had dorst dus dacht doe de test nu maar want erna ga ik drinken en schiet het helemaal niet meer op.. Dus de test gedaan maar die was iets lichter als die ervoor, scheelt niet veel maar zou dat komen omdat ik de test dus paar uur eerder heb gedaan? Aangezien ik test verslaafd ben ook nog een CB week indicator gedaan en die gaf zaterdagavond 1-2 aan en nou vannacht 2-3.. Ik hoef me nou toch geen zorgen te maken om die KV test? Sorry dat ik je hiermee lastig val! Als je me irri vind moet je maar een gil geven:x
Kv kan soms heeeel erg verschillen in kleur! Ik heb hier ook een doosje gehad met testen die heeeel licht uitvielen (lichter dan de actiontesten die ik op hetzelfde moment deed). Doosje erna gaven weer donkerdere strepen aan. Ik heb idd getest vanmorgen. Wou eigenlijk vanmiddag testen omdat ik smiddags duidelijker test maar kon mij niet bedwingen. Hij ligt nu door te lopen. Spam straks ff als de kids op school zijn.
Ben benieuwd naar jou testen Ga zo ook mijn kleine naar school brengen maar hier mijn testen! 1e foto van gistermorgen 05.30 2e foto van vannacht 01.30 uur! Afgelopen za CB dus 1 -2 en nou dus 2-3
Hier lijkt hij niet zo donker te worden als ik had gehoopt (net zo donker als de controlestreep) maar hij is wel donker!
Dikke proficiat!! Hihi, ik vind het stiekem wel grappig hoeveel testen je er tegenaan gooit. Maar eerlijk? Ik zou geen haar beter zijn denk ik!! Wat wil je ook, zo'n mooie tests, heerlijk om te zien kan ik me inbeelden! Super!
Hierbij 2 foto's. 1e foto is boven een test van 14 dpo bij 1 van mijn vroege miskramen. En onder is 14 dpo vandaag. Andere is alleen die van vandaag.
Je testen zien er super mooi uit hoor!!! Zou het aantal uren dat je niet plast dus de hoeveelheid concentratie uitmaken voor de duidelijkheid v/d streep?
Ja het aantal uren ophouden en concentratie urine maakt zeker uit. Hier was het helaas niet zo geconcentreerd, moest vannacht ook al een paar keer plassen. Maar ja... had geen zin om vanmiddag weer 4 uur niks te drinken. Dus toch maar gewoon vanmorgen gedaan. Ik heb een echo afspraak staan voor over 3 weken bij het fertilitiecentrum ivm herhaalde miskramen. Net ook aangemeld bij de vk want na een goede echo daar zal ik gewoon doorgaan bij de vk.
Hey wat gaaf, dit had ik ff gemist geloof ik! Ziet er goed uit Sparky, gefeliciteerd! Ik duim hard voor een plakkertje..
Dankjewel dat je me geruststeld Ga je nog verder testen komende tijd of laat je het hierbij? Ik zit te twijfelen.. Ik heb 17/10 1e echo! Hoop zo dat het goed zit bij ons.. Wordt jij niet gek van die onzekerheid ivm je eerdere Mk's hebt gehad? Ik heb dat heel erg door mn vorige MK!