Denk helaas te veel urine gebruikt. Wie ziet er een tweede streepje ? Afgelopen vrij-zat licht bloedverlies gehad. ( innesteling ?) geen idee wanneer mijn nod is. Mijn cyclus is compleet in de war
Ik twijfel of ik iets zie...Is de test opgedroogd? Je zou er even wat druppels water door kunnen laten lopen.
Ik zie ook ff zo gauw niks, waarom doe je geen nieuwe test? Dan heb je meer duidelijkheid. Of even proberen af te spoelen onder de kraan.
Ik zie ook niet echt wat, sorry. Is dit een action test? Die kleurde bij mij ook wat later. Kruidvat was sneller. Misschien een idee? Succes!
Ik zie niks op je testjes, maar zie ook dat je pas op dag 19 van je cyclus bent, dus denk dat je echt te vroeg bent
Zou deze ook niet vertrouwen door teveel urine dan idd... Net als wat de rest zegt, even de 2e er achteraan... dan tuur ik graag nog even met je mee
Ik zie niks maar hoeveel dagen na eisprong zit je nu?? Als je ei pas 2-3 dagen geleden is (gezien je banner), is testen nu nog compleet nutteloos.
Hoi hoi, ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag licht bloedverlies gehad ( innesteling ?) vandaar mijn testen nu. Mijn banner was een gok en meer om voor mezelf bij te houden. Maar mijn cyclus is compleet in de wat o.a. Door een cyste van 5x5
Licht bloedverlies zou ook van je eisprong kunnen zijn..waardoor je nu dus veel te vroeg bent.ik zou gewoon nog ff je banner aanhouden en afwachten
Cystes kunnen ook voor (lichte) streepjes zorgen, houd daar rekening mee. Ik hoop dat ie duidelijker gaat worden (zie m op de laatste foto overigens niet)
Ik denk idd dat het bloedverlies van je eisprong was en dus klopt je banner. Je zit dan nu 2-3 dagen na ei. Over minimaal een week dus nog eens testen