In mijn hoofd maak ik een afspraak met mezelf en ik hou me er gewoon niet aan. Ik word er helemaal gek van en voel me echt schuldig als ik aan dat 'knagende' gevoel heb toegegeven. Ik weet dat ik 's middags beter test en dat ik nog veel te vroeg in mijn cyclus zit en toch heb ik vanochtend getest omdat ik me 'anders' voel en dan ga ik daarna ook nog eens honderd keer naar mijn test loeren en proberen dat tuurstreepje dat ik meen te zien op een foto te krijgen. pffff ik word zo moe van mezelf en moest dit even kwijt. Ik hoop dat ik nu kan wachten tot minimaal het weekend en dat ik een volgende ronde gewoon wacht rond NOD want ik help mezelf hier helemaal niet mee.
ik zie wel iets, maar wat je zegt het is nog zo vroeg het kan vals zijn of het kan nog misgaan of hij loopt straks mooi op. Maar schuldig hoef je je niet te voelen hoor, ik jouw lichaam
Haha ik herken het echt hoor!! Kan je ook niks aan doen dat is een typisch babykoorts symptoom Ik zie overigens ook iets op je onderste foto!
Wat fijn te lezen dat ik niet de enige ben, voel ik me gelijk iets minder schuldig hihi. Ik zie op de test in het echt een heel licht roze lijntje, ik ken deze testen wel en heb ze ook vaker omo wit gezien, de vorige ronde had ik een duidelijkere streep, maar toen testte ik ook later. Ik zit op 7 dpo Het is een zwangerschapstest van zwanger en kids de ultra gevoelige midstream. Bedankt voor het meeleven dames. Fijn dat iedereen ook meteen zo goed meetuurt hihihi, maar het ging me hoofdzakelijk wel om dat ik me zo ellendig en schuldig voelde over het te vroeg testen.
ah vandaar.. hij lijkt zoveel op de ovulatietest van de action vandaar .. maar anyways.. je hoeft je toch niet schuldig te voelen.. er zijn er zeker meer die vroeg testen door voorgevoel, kwaaltjes of gewoon een onbedwingbare behoefte aan bevestiging.. dus het voordeel van zo vroeg testen is dat het nog alle kanten op kan ik heb mezelf voorgenomen deze ronde helemaal niet te testen tot na mijn NOD.. maar eens zien of dat er in zit succes! lfs, Dorri
Nou ik zei het wel in een reactie daarvoor naar iedereen volgens mij. Maar in deze zoek ik niet persee een bevestiging, want daar is de test ook gewoon veel te onduidelijk voor. Het is niet zo dat ik nu heel erg hoop door die test. Het is meer dat ik die mindfuck die ik mezelf steeds aan doe zo vervelend vind en zo niet snap van mezelf. Dus een: ik zie niks! Heb ik op dit moment niet zoveel aan een ik zie niks! maar ik heb er ook ervaring mee of zoiets daar heb ik meer aan
Ik herken het wel. Ik begon ook op 7dpo, ook al had ik vantevoren echt heel veel gedronken en testte 's avonds. Omowit natuurlijk. En dan toch de volgende ochtend op 8dpo heel koppig weer testen "Want je weet maar nooit", toevallig met dezelfde testen als jij hier hebt. En toen was ie positief. Daarna begon het gestress pas echt, want iedereen zei dat het nog mis kon gaan Dus vroeg testen; frustrerend! (Ik hoop overigens dat het bij jou ook helemaal goed gaat komen, ik zie ook een streepje )
Pfff wie doet dit niet... Vroeg testen en heel de dag turen of je nu wel of niet iets ziet.... Herkenbaar dus En als je ongi wordt voel je je zo dom omdat je zo belachelijk hebt gedaan
thx voel ik me toch iets minder stom hihihi . Ik kan mezelf echt een vervelend gevoel geven, maar dat is gelukkig al iets gezakt.
hihihi ja inderdaad dat "je weet maar nooit" kan ik mezelf ook zo lekker aan praten hihihi. Zo knap, mijn schoonzusje wachtte gewoon iedere keer 2 dagen na NOD. Zou dat ook wel willen. Maar in de herkansing in de volgende ronde . Bedankt voor het hopen, ik hoop het ook.
Ach we zitten toch allemaal in hetzelfde schuitje dus we kunnen elkaar alleen maar begrijpen Ik zat ook weer even in die zone wel of niet zwanger, gekke testen en wij gingen er niet eens voor. En dan voel ik me nu ook weer so belachelijk dat ik blijf denken en testen enz... En dan maak ik topics aan hier en dan ben ik erg blij dat mensen me gewoon serieus nemen. Dat is toch fijn! Vooral als vrouwen onder elkaar...