9/11

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 8 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Het is weer bijna zover. Waar was jij toen je het nieuws hoorde? Kende je iemand daar?

Ikzelf zat rond 15.00 in de snackbar en zag zonder geluid wel de beelden maar had niet het idee dat het heel ernstig was ofzo. Je zag ook alleen dat het gebouw in de fik stond.
    Pas toen ik thuis kwam had ik door hoe ernstig het was. Was helemaal lam geslagen en 's avonds ging ik naar mn man (toen vriend) en keken we ook nog steeds naar het nieuws.

Ik kan nog steeds helemaal stil worden als ik de beelden zie.

2. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik kwam net uit school en zat net aan tafel om mijn huiswerk te maken

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik kwam ook uit school, mijn vader zat tv te kijken. Was toen 16.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik kwam toen ook net uit school.

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Manlief is die dag jarig dus we aten een gebakje......

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik lag thuis op de bank en moest naar school terug voor raport bespreking met mijn moeder. Niemand geloofde mij toen ik het op school vertelde ;)

Was een jaar of 15

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wij waren net thuis uit school en hadden de film op gezet 'Not without my daughter' (bij nader inzien misschien wel lichtelijk toepasselijk). Toen deze bleef hangen en we het gewone tv-beeld kregen zagen we het tweede vliegtuig binnenvliegen. Vreselijk vond ik het...

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik was oprah aan het kijken, dat werd onderbroken.
    Mn moeder kwam net thuis uit dr werk (woonde nog thuis). En ik zei mam, moet je kijken wat er is gebeurd een vliegtuig in het wtc. En boem daar ging nr 2.
    Brr, ken er gelukkig niemand, mn vader moest een dag later naar amerika vliegen voor zn werk. Dat heet mn moeder hem verboden;)

9. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik was in de wachtruimte van mijn werk met een klant een afspraak aan het maken voor een volgende behandeling en de televisie stond aan. Ik besefte de ernst van de situatie eerst ook niet zo.

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ik was in de efteling.
    We waren daar met alle collega's een dagje uit.
    We hoorde het nieuws toen we bij de uitgang stonden, we stonden net op het punt om naar huis te gaan.
    We hadden nog geen idee hoe ernstig het precies was, totdat we thuis kwamen en de tv aanzetten.

11. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik hoorde het nieuws toen we in de auto onderweg naar huis zaten. Ik had die dag mn eerste echo in het ziekenhuis gehad van mn oudste zoon.

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik kwam ook thuis van school...

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik zat in de auto. We waren op weg naar Italië (vakantie) toen ik het hoorde. Pas 's avonds laat in de hotelkamer zagen we er voor het eerst de beelden bij.

14. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ik heb werkelijk geen idee wanneer en hoe ik het heb gehoord. Wel op de dag zelf, maar verder.

Wel toevallig dat ik dit topic nu lees. Keek zo'n 10 minuten geleden op google hoe het nu ook weer zat met dat dollarbiljet en the twin towers. Het blijft creepy.

15. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ik zat toen foxkids te kijken, haha. Weet nog dat er een balkje bleef afspelen boven in het beeld dat door de gebeurtenissen van de aanslagen werd Dragon Ball-Z niet uitgezonden ivm het vele geweld en dat werd vervangen door Pokémon. Wat ik helemaal niet erg vond.. Pas daarna toen ik later op de dag hoorde wat het voor gevolgen had kreeg ik door wat de ernst was.

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij zaten taart te eten, verjaardag van mijn zusje. Geloof dat mijn vader zei dat er iets gebeurd was en ben toen op mijn kamer tv gaan kijken. Moest daarna gaan werken in de supermarkt en weet nog dat we het er de hele avond over gehad hebben op het werk

17. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ook ik kwam net uit school en m'n moeder zat het te kijken en ik vroeg nog welke film dat was, ik vond het erg indrukwekkend en nog steeds als de beelden zie

18. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ik kwam ook thuis van school. Vreselijk.

19. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik zat in de auto teurg naar huis, had gewerkt.
    Mijn ma had de TV aan staan en vertelde wat er gebeurd was.

20. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik kwam ook uit school, ging met een vriendinnetje mee naar huis en haar stiefvader zat tv te kijken waarop je zag hoe het gebeurde.

Deel Deze Pagina