Het is weer bijna zover. Waar was jij toen je het nieuws hoorde? Kende je iemand daar? Ikzelf zat rond 15.00 in de snackbar en zag zonder geluid wel de beelden maar had niet het idee dat het heel ernstig was ofzo. Je zag ook alleen dat het gebouw in de fik stond. Pas toen ik thuis kwam had ik door hoe ernstig het was. Was helemaal lam geslagen en 's avonds ging ik naar mn man (toen vriend) en keken we ook nog steeds naar het nieuws. Ik kan nog steeds helemaal stil worden als ik de beelden zie.
Ik lag thuis op de bank en moest naar school terug voor raport bespreking met mijn moeder. Niemand geloofde mij toen ik het op school vertelde Was een jaar of 15
Wij waren net thuis uit school en hadden de film op gezet 'Not without my daughter' (bij nader inzien misschien wel lichtelijk toepasselijk). Toen deze bleef hangen en we het gewone tv-beeld kregen zagen we het tweede vliegtuig binnenvliegen. Vreselijk vond ik het...
Ik was oprah aan het kijken, dat werd onderbroken. Mn moeder kwam net thuis uit dr werk (woonde nog thuis). En ik zei mam, moet je kijken wat er is gebeurd een vliegtuig in het wtc. En boem daar ging nr 2. Brr, ken er gelukkig niemand, mn vader moest een dag later naar amerika vliegen voor zn werk. Dat heet mn moeder hem verboden
Ik was in de wachtruimte van mijn werk met een klant een afspraak aan het maken voor een volgende behandeling en de televisie stond aan. Ik besefte de ernst van de situatie eerst ook niet zo.
Ik was in de efteling. We waren daar met alle collega's een dagje uit. We hoorde het nieuws toen we bij de uitgang stonden, we stonden net op het punt om naar huis te gaan. We hadden nog geen idee hoe ernstig het precies was, totdat we thuis kwamen en de tv aanzetten.
Ik hoorde het nieuws toen we in de auto onderweg naar huis zaten. Ik had die dag mn eerste echo in het ziekenhuis gehad van mn oudste zoon.
Ik zat in de auto. We waren op weg naar Italië (vakantie) toen ik het hoorde. Pas 's avonds laat in de hotelkamer zagen we er voor het eerst de beelden bij.
Ik heb werkelijk geen idee wanneer en hoe ik het heb gehoord. Wel op de dag zelf, maar verder. Wel toevallig dat ik dit topic nu lees. Keek zo'n 10 minuten geleden op google hoe het nu ook weer zat met dat dollarbiljet en the twin towers. Het blijft creepy.
Ik zat toen foxkids te kijken, haha. Weet nog dat er een balkje bleef afspelen boven in het beeld dat door de gebeurtenissen van de aanslagen werd Dragon Ball-Z niet uitgezonden ivm het vele geweld en dat werd vervangen door Pokémon. Wat ik helemaal niet erg vond.. Pas daarna toen ik later op de dag hoorde wat het voor gevolgen had kreeg ik door wat de ernst was.
Wij zaten taart te eten, verjaardag van mijn zusje. Geloof dat mijn vader zei dat er iets gebeurd was en ben toen op mijn kamer tv gaan kijken. Moest daarna gaan werken in de supermarkt en weet nog dat we het er de hele avond over gehad hebben op het werk
ook ik kwam net uit school en m'n moeder zat het te kijken en ik vroeg nog welke film dat was, ik vond het erg indrukwekkend en nog steeds als de beelden zie
Ik zat in de auto teurg naar huis, had gewerkt. Mijn ma had de TV aan staan en vertelde wat er gebeurd was.
Ik kwam ook uit school, ging met een vriendinnetje mee naar huis en haar stiefvader zat tv te kijken waarop je zag hoe het gebeurde.