Relatie gedoe

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaenMini, 8 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Op dit moment zit ik met trillende handen en een bonkend hart...

Gister gaf mijn man aan, het niet meer leuk te vinden met mij. Voor mij kwam dit echt uit het niets! Ik probeer juist de laatste tijd het leuker te maken, we hebben af en toe samen avondjes, doen leuke dingen.

De laatste tijd gaat hij veel uit en dingen met wederzijdse vrienden doen, meestal pas ik op onze dochter, ik probeer hem vrij te laten omdat hij dat nodig heeft. En soms baal ik dan wel eens thuis, weer alleen, maar laat het niet merken.

Nu is onze dochter ziek, ze heeft 3 nachten gespookt, en dan echt gillen tot 5 uur s nachts en om 6 uur wakker zijn, ik dan werken en doe zoiezo alle nachtelijke avonturen van ons kleintje.

Hij wou dus gisteravond weg, prima. Zou om 9 uur wat drinken en we spraken af dat hij nu vroegthuis zou zijn, zo rond 12 uur omdat ik gebroken was door Lynn's gespook.

Vanaf 10 uur begon het huilen en gillen weer, ik nam Lynn in bed en probeerde dr telkens weer naar dr eigen bedje te tillen. Dit ging door tot 1 uur. Opeens dacht ik: potver.... Waar is man?? Ik boos. Ik belde hem, gin z'n telefoon geeneens over, dus ik raakte bezorgd.

15 minuten laten pingde hij: ik blijf nog. Dus ik boos. Ik was dood en dood moe en had zo graag hulp gehad! Dus ik stuurde echt vreselijke dingen naar hem ( uit moeheid en boosheid )

Kwam hij om 4 uur thuis. Dus ik lag in bed, hij was zo boos, heb hem nog nooit zo gezien! Opeens kwam alles eruit: hij had het niet meer leuk met mij, hij vond dat ik snel zeurde ( doe ik) ik vaak smoesjes had waarom ik t huishouden niet deed ( ook schuldig aan, dan kijk ik tv en vergeet te stofzuigen of iets te strijken) hij voelde zich niet meer fijn thuis en vond het niet meer gezellig...

Nou de grond was onder m'n voeten weggeslagen! Onze relatie die in mijn ogen goed was, was totaal niet goed!!

Het blijft in m'n maag zitten.. Hij is nu sporten ( sinds vanmiddag) en durf hem niet te bellen hoe laat hij is omdat ik nu even niks wil verpesten.

( vanmiddag hebben we super goed gepraat, we houden van elkaar en we moeten allebei aanpassingen maken, we gaan echt niet uit elkaar maar het zat hem zo dwars en hij wou me niet kwetsen dus had het niet eerder gezegd)

Moest het even kwijt! Wil het niet bespreken met vriendinnen omdat wij in iedereens ogen een perfect koppel zijn... En i niet wil dat ze ons raar aankijken, stomme schaamte :(

( Oja met dochter alles goed, ze krijgt tandjes en isdaar ellendig van, dus mocht je dat nog afvragen na t lezen van t verhaal haha ;) )

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Nouja mooi dat hij het er eindelijk uitgegooid heeft, ik hoop dat jullie eruit komen samen.
    En gefeliciteerd met je dochter!!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Goed dat jullie hebben gesproken.
    Toch vind ik dat hij wel even eerder had kunnen bellen.. Jullie hadden 9 uur afgesproken.. Logisch dat jij om 1 uur lichtelijk boos bent. Dan kun je beter niks afspreken toch

4. Jel

Jel Niet meer actief

Gefeliciteerd met je dochter. Ook nog jarig vandaag dus...

Wel heel naar om zoiets te horen, dat je vriend het niet meer leuk heeft met je. Maar goed dat jullie vanmiddag een goed gesprek hebben gehad. Fijn om te weten lijkt me dat jullie niet uit elkaar gaan. Als jullie allebei goed je best doen dan komt het vast helemaal goed.

Succes!

5. Jel

Jel Niet meer actief

@ Nanette, volgens mij zou haar vriend om 0:00 uur thuis zijn, dus hij was 1 uur te laat toen ze er boos over werd.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het eerste jaar met een kindje is ook een tropenjaar, dus wat dat betreft is het logisch dat er frustraties ontstaan, zeker wanneer één per soon het idee heeft dat hij/zij "alles" moet doen en dat er niets dan gezeur zou zijn (even heel cru uitgedrukt hè)

Ik denk dat er sowieso een aantal heel dingen moeten worden uitgepraat, en evt ook afspraken maken over uitgaan etc. Natuurlijk kan iets wel eens uitlopen, maar jemig als je 12 uur hebt afgesproken en meneer komt doodleuk om 4 uur aanzakken.... daar zou ik ook niet vrolijk van worden.

Ik heb zelf ook zo'n partner nl... gelukkig is hij de laatste 3 jaar aardig bijgedraaid.... maar dat heeft wat voeten in de aarde gehad hoor.

7. Juleah

Juleah Actief lid

17 nov 2011
    471
    0
    0
    NULL
    Twente
    Ik vind het ook zeker niet netjes van hem, zachtjes uitgedrukt, dat hij jou elke nacht alleen opzadelt met de nachtelijke avonturen van Lynn! Sorry hoor, jullie hebben sámen een kind! En meid,ik zeg je: spreek ook jouw frustraties naar hem toe uit: dat je het ook heel vervelend vind dat hij 'savonds de hort op gaat en jij alleen zit met je kleine, terwijl je zelf ook graag wilt! Is belangrijk hoor, jezelf uiten. Slikte ook teveel van mijn ex, uit liefde en lieve vrede. Doe ik nu dus nooit meer! lesje geleerd en nu een veel betere relatie....

8. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik denk wel dat dit jullie beiden eens deugd heeft kunnen doen...
    Eens even zeggen wat op je lever ligt en een goed gesprek samen hebben kan wondeeren doen :) . Vriendlief en ik zijn heel rechtuit tegen elkaar en zeggen elkaar direct wat op de lever ligt en daarom gaat onze relatie ook zo goed... Mss hadden jullie dit gewoon eens nodig :)

9. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    @ juleah: hij werkt 6 dagen per week, ik maar 3 halve dagen dus we hebben afgesproken dat ik lynn doe doordeweeks. Heb ik geen problemen mee tenzij ze ziek is en veel huilt.

Bedankt voor jullie reacties! We gaan zo even lekker praten als die kleine slaapt!

10. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wat een vervelende situatie voor je, is voor een buitenstaander moeilijk oordelen. Ik vind wel dat je een kindje samen groot brengt, en als jullie kindje ziek is of iets dergelijks, hoor je elkaar daar in te steunen. De 1 kan op het ene moment meer hebben dan een ander. Mijn man zou echt niet weg gaan en mij met een ziek kindje thuis laten. Andersom ook niet. Helemaal als je kindje gilt, en niets wil is het toch fijn dat je elkaar even kan afwisselen. Beetje lullig voor jou dat hij dan om 4 uur in de ochtend thuis komt :(
    Ik vind ook niet dat die dingen afhangen van jij werkt zoveel uur, en je vriend zoveel..
    Ik werk helemaal niet, maar met 3 kids en een groot huishouden ben ik ook druk. Mijn man werkt wel de hele week hard. Maar hij gaat er ook wel eens uit snachts, wij hebben daar ook geen afspraken over ofzo. Kinderen zijn van je samen toch? Ik laat mijn man echt geen nacht met de kleine oplopen als hij de volgende dag vroeg op moet omdat hij moet werken. Maar als ik al dagen met een ziek kindje thuis zit, maakt het hem echt niet uit als hij dan eens een slechte nacht heeft zodat ik lekker kan doorslapen, en energie kan opdoen. Ik kan me voorstellen dat jij dat ook wel eens nodig hebt, maar dan gaat hij lekker met vrienden uit :(
    Ik hoop dat jullie samen er uit gaan komen.

11. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    Blijven praten is zo belangrijk.
    Overginds is het bij ons not done om alleen uit te gaan.
    Ja de bios met vrienden of of karten maar dan issie altijd op tijd thuis,nooit later als 10 uur.
    We gaan of samen of niet,wij genieten meer met zn 2 en als alleen.
    alleen de kroeg in met vrienden doen we echt niet is wel voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
    Ik doe ook altijd de nachten waarom mijn vriend hoort de kleine meid niet.
    Ze kan gillen wat ze wil maar als ik er ben en hij slaapt kun je net zo goed tegen een betonnen plaat gillen.
    Ben ik er overginds niet hoort hij wel alles heb ik zelf oook smiddags overginds.
    Hij werkt ook 6 dagen in de week ik normaal 2 hele en 1 halve mocht ik t echt niet terkken maak ik m wakker.
    Nu de baby eraan komt weet ik dat ik t weeer zelf zal moeten doen vink niet erg want hij zorg dat ik smiddags even kan rusten.
    Is voor mij belangrijker.
    En ja beloven om om 12 uur thuis tye komen en dan later komen herken ik wel maar dan zit hij bij familie erg frustrerend dan maken we ff ruzie over praten het uit en hij doet een tijd niet meer haha.

maar blijf wel praten en probeer ook voor jezelf een dagej weg te pakken zal jou ook goed doen denk ik.

gr gemma

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat vervelend zeg. Ik weet niet het hele verhaal, maar zoals ik het nu lees vind ik je man een ontzettende puber! Zelf lekker uitgaan en jou laten zitten met JULLIE zieke kind. I.p.v. boos te worden, had hij ook weleens wat hulp mogen aanbieden. Lekker gemakkelijk. En doet hij zelf weleens wat in het huishouden en met jullie dochter?

Een kind betekent aanpassingen van beide kanten. Zo laat thuis komen terwijl je vrouw en kind doodop zijn vind ik echt niet kunnen. Praten is zeker belangrijk en je man zal volwassen moeten worden. Hij had eerder z'n mond moeten open trekken i.p.v. als een klein kind het huis te ontvluchten en jullie laten gaar smoren.

Praat met elkaar en maak afspraken. Ik zeg ook zeker niet dat je er een punt achter moet zetten, maar de verwachtingen van jullie beiden zijn anders en jullie moeten op 1 lijn komen te zitten wat betreft jullie relatie en jullie dochter. Gefeliciteerd met haar verjaardag ;)

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Tja als jij 3 halve dagen werkt en dan nog "vergeet" te stofzuigen dan zou mijn man al veel eerder wat gezegt hebben.

Hij is gefrustreerd en jij bent moe door nachten geklooi met je kind.

Succes met praten

14. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    nou mijn man niet hoor!
    dan zal zijn gedachte wel zijn dat ik druk ben geweest met andere dingen..

en tja als het hem irriteerd dat moet hij het of uitspreken of zelf de stofzuiger pakken!

15. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Dit.
    Of hij moet maar een schoonmaakster trouwen.:p

16. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Mijn relatie is na meer dan tien jaar over omdat meneer bijna elke avond tot in de nacht weg was. Ik ben echt aan m'n lot overgelaten. Ok hij is muzikant maar kwam na het werk standaard niet thuis en vaak was hij weg voor vage dingen, geen werk. Dus een avondje zou ik niet erg vinden...maar ik snap in jullie geval dat het een punt is. Veel praten, luisteren naar elkaar, jullie wensen, verlangens, dan kan je nog veel goed maken!

Ik snap je gevoel dat je alles in huis Doet en je vent gewoon ff tot laat gaat stappen en jij alleen met kids en ziek kind zit!

Praat erover en kijk wat je aan beide kanten weer kan doen om aangenamer je leven met elkaar te delen!

17. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Zo werkt t bij ons ook.
    Hoe gaat dat over een paar jaar dan? Dochter huilt woensdagnacht en roept om papa, papa zegt: 'sorry lieverd voor je geboorte hebben mama en ik afspraken gemaakt, zij zorgt door de week voor je, ik alleen in het weekend'
    Papa ben je fulltime. Als onze dochter snachts huilt zijn we samen in touw, papa maakt een flesje, mama troost haar.

En zeuren als je s niet aan het stofzuigen bent geweest, laat ie dan zelf de stofzuiger pakken zeggen. Als ik r niet aan toe.ben gekomen denkt ie dat ik t drukker ergens anders mee had. Hij vertrouwt op mijn kwaliteit om.prioriteiten te kunnen stellen;)

Hij heeft zn zegje gedaan, tijd dat jij je frustratie die je hier opschrijft ook uitspreekt, en nie alleen hem het woord laat doen om de lieve vrede.
    Laat m maar weten dat hij er óók hoort te zijn voor zijn vrouw en dochter ipv elke keer weg te zijn. Helemaal als je kibd zo ziek is, bah!!

18. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik vind het een beetje overkomen alsof jij alles van je man toelaat om hem tevreden te stellen, maar wat doet hij nu precies om jou te ontzien?

Logisch dat je kwaad werd. Ik had ook pissig geworden.
    Je hoeft je niet als voetveeg te laten behandelen omdat meneer ff op de punten wordt gewezen. En dan maar dreigen met het feit dat het niet "leuk" meer is.
    Misschien mag hij dan nog meer van je..

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    dus? Belachelijk zeg. Alsof je de dagen dat je niet werkt heb je niks anders te doen? Een kind om bv voor te zorgen?
    Als mijn vriend dat zou zeggen zou ik hem zelf de stofzuiger geven.Kom Nou ben geen huishoudster. Koekkoek. TS: goed dat jullie gepraat hebben! Hopeli jk komt alles goed! :)

20. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Kwam nog even terug om een update te geven, zag jullie vragen dus hier een antwoord:

Mijn man helpt geregeld met ons dochtertje, ze is gek op hem en hij op haar, hij doet veel voor ons en neemt ons vaak mee leuke dingen doen. Ik doe het grote deel van ons kind en hij zorgt voor het geld haha! Oja en hij gaat amper weg, 1 x per maand is veel dat hij uit gaat, soms wel naar vrienden of wat drinken na het sporten.

Hoe t verder gaat nu:

Z'n vrienden hadden kaartjes gehaald voor n feest, hij had gezegd nee ik ga niet. Bleek nu iemand ziek, of hij dan gratis mee wou? Hij twijfelde enorm maar heeft uiteindelijk besloten toch bij mij te blijven. We hebben start little 2 gekeken heel kneuterig, heel goed gepraat, ik heb me gelijk van m'n beste kant laten zien ( had de slaapkamer helemaal gesopt en alle was weg gewerkt)

En nu.. Lijken we wel weer 2 verliefde pubers! De spanning en afstand is weg en we beseffen dat we te gek op elkaar zijn om dit het te laten verpesten. Lynn werd even wakker s nachts, we hebben daar even tussen ons in genomen en ze sliep weer verder.

En nu gaan we samen uit eten en borrelen!

Dus hoopdat dit zo blijft!! Had heel anders kunnen aflopen!

Deel Deze Pagina