9/11

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 8 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Ik weet niet meer hoe laat ik op examen moest. Weet wel dat ik in de auto zat met mijn vader (die bracht me naar het CBR toe) en dan mijn toenmalige vriend mij belde met de mededeling dat er een vliegtuig in het wtc was gevlogen.. Ik heb dat toen tegen mijn vader gezegd en die had zoiets van 'jaja...' Tja je houd er geen rekening mee he dat zoiets kan gebeuren.. Nouja en toen ik dus thuis kwam (bij mijn ouders, want daar woonde ik nog, was 18 :)) klopte het dus ook nog...

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik was op vakantie in Turkije met een ex vriend.
    We hoorden wat gepraat om ons heen en hebben toen op onze kamer de tv aangezet.
    Dan moet je nog terug met het vliegtuig en dat vond ik echt niet fijn toen.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik was op mijn werk en ging een cliente ophalen voor haar therapie. Een andere client kwam de trap afrennen en riep dat er een vliegtuig in het WTC was gevlogen, dus toen is in de huiskamer van de afdeling de TV aangegaan en hebben we even later het tweede vliegtuig live de tweede toren in zien vliegen :( Dat was echt het moment dat ik direct besefte dat er een vreselijke opzet achter moest zitten.
    Afgrijselijk, dat vergeet ik idd nooit weer!

Heb toevallig net een boek uit van een engelse vrouw die 7 maanden zwanger was en wiens man een conferentie had in het WTC en daar is omgekomen. Een ontzettend indringend verhaal, van iemand die op bewonderenswaardige manier een weg uit die ellende gevonden heeft!

Deel Deze Pagina