Wat een Kl...tz.k. En gewoon al de vijfde keer in twee maanden tijd, ongelofelijk! Hopelijk komt het guppie er bovenop en gaat hij met zijn mama veilig en gelukkig verder leven (en laat die moeder alsjeblieft een betere smaak in kerels krijgen)
Echt he!!! Echtt zoo bizar hoe kan je een kindje van nog geen 2 maanden oud gewoon 5 keer mishandelen? Die spoort echt niet Mijn man zegt als ik die tegen kom sla ik zíjn hersens in de idioot
Nou, die eerdere straf die werd verminderd 'omdat hij voor zijn zoontje zou zorgen' zal er nu wel bij opgeteld worden. Je zal maar verliefd worden op zo'n figuur...heel apart... hoop maar dat moeder m uit de buurt houdt van het kindje!
Van mij mogen de medegevangenen van die kl..tz.k hem even flink te grazen nemen. Laat hem maar even flink lijden.
Ik denk serieus dat ik hem wat had aangedaan... als ik mijn vriend zoiets zou zien doen bij ons kindje was het zeker het laatste wat hij deed. Wat een idioot... opsluiten en sleutel weg gooien. Als je dat al doet bij zo een weerloos kindje vanwege een spelletje ben je een gevaar voor de samenleving.
Had ik dit maar niet gelezen. Arm kindje. En ze zijn allebei net zo verantwoordelijk! Hoe kan je als moeder je kind zovaak laten mishandelen en dan gewoon blijven?! Ik hoop dat ze een fikse straf krijgen. Ik hoop zo dat dat jongetje er zo goed mogelijk bovenop komt.
Jezus. Ik heb toch ook een vriend die graag gamet. Die zou zoiets nooit in zijn hoofd halen en zou die dit wel doen dan zou ik toch echt geen minuut langer bij hem blijven. Wat een idioot joh.
Walgelijk! Walgelijk! Walgelijk! Aaargh ik zou hem graag voor mezelf hebben in een klein kamertje. Zielig smerig mannetje. En dat kleine ventje met zn schattige pluishaartjes hoe kun je dit als moeder niet merken?!!
en ik voelde me vandaag al rot dat ik per ongeluk met mijn duimnagel in het kleine wangetje prikte van onze jongste.... hoe in hemelsnaam kun je zo ver zinken om zoiets te doen... manmanman.... triest! kan hier zo ontzettend boos om worden. als het mijn vent geweest was had ie iig nooit meer iets iemand aan kunnen doen, dat is zeker....
Ophangen aan zijn ballen.... En die vrouw erbij. Wie krijgt er nu een kind van een kerel die als gevaarlijk bekend staat en drugs gebruikt??? Hoe achterlijk ben je dan?
Bij dit misbaksel maakt het niet uit of ie nu aan het gamen was of niet. Dit soort stakkers exploderen om het minste of geringste. Arm kleine pop. Ik word hier heel verdrietig van, als ik geen mk had gehad, had ik nu ook een baby van 2 maanden in mijn armen om te knuffelen en andere figuren slaan baby's gewoon tot moes. :x