Ik was net 9 en ik zat in groep 6. Kwam net uit school en had mijn allereerste agenda gekocht bij de tabakswinkel op de hoek (geloof dat we 1 keer in de week huiswerk hadden, daar had ik echt een agenda voor nodig!). Het was er eentje van honden, met allemaal hele lieve foto's erop en erin van puppy's. Ik schreef er net mijn naam in met een turquoise pen.. En toen zag ik die beelden op tv. Ik weet nog dat ik vroeg wat er dan allemaal gebeurde en dat mijn moeder half in paniek was..
Ik was 13 en zag de beelden op tv in de kantine.. drong toen nog niet helemaal tot mij door, volgens mij kende ik die gebouwen niet eens.. daarna heb ik elke documentaire en nieuws uitzending gekeken.. en nu nog steeds elk jaar ik vergeet idd die dag nooit meer.
Ik was 23 en werkte toen bij de KLM. Toevallig ben ik ook op 11 september jarig. De hele middag hebben wij het gevolgd in de vergaderzaal. Verschrikkelijk gewoon, iedereen was in shock.
Ik ben jarig op 11 sept, werd die dag 14. Had het op school al wel gehoord, thuis zat alle visite voor de TV. Maakte veel indruk
Ik was begin 20 en had net de hele dag geshopt en met vriendinnetjes gelunched. Het was heel lekker weer en ik kwam net heel vrolijk en opgelaten thuis met tassen vol leuke aankopen toen ik mn huisgenoot voor de tv aantrof. Haar vriend zat op dat moment voor een exchange at NYU en zij was helemaal in tranen. Ze had hem gelukkig wel gelijk kunnen bereiken, maar toch... De rest van de middag heb ik naast haar vol ongeloof naar de tv gekeken.
Ik was 20 en studeerde. We waren toen met een man of 30 in groepjes bezig met een grote opdracht waarvoor we allemaal achter de computer zaten. De nieuws-sites liepen allemaal vast...
Ik was 10 en zat in groep 7, was alleen thuis tussen de middag, had de huissleutel om mijn nek. (Edit: ik herinner het me als 'tussen de middag', maar gezien het tijdstip dat ik nu heb opgezocht (8.46 uur plaatselijke tijd = 14.46 uur in Nederland) kan dat niet, dan was het dus na school.) Ik zag het live op tv en weet nog dat ik eerst dacht dat ik naar een heftige film was gezapt, maar toen zag dat het nieuws was. Op een gegeven moment heb ik het uitgezet. Vind het nog altijd heel heftig om te zien en me voor te stellen hoe het geweest moet zijn om daar op dat moment te zijn, in/rond de gebouwen, of in het vliegtuig, brrrr...
Ik was 24 en met mijn ex vriendje op vakantie op Kreta. Pas 13 september toen we terug naar Nederland vlogen bereikte het nieuws ons. Bizar!
Ik was 24. Was thuis want ik had een vrije dag van het werk. Zat te zappen en op alle kanalen was hetzelfde te zien. Drong eerst helemaal niet tot me door totdat ik beter keek. Was er helemaal ondersteboven van. Wat heeft dat een indruk gemaakt. Vreselijk.
Ik werkte in de bediening van een restaurant toen en we hadden de tv in de keuken aangezet. Er was een diner voor een bruiloft in het restaurant en ik denk dat het bruidspaar ook nooit zal vergeten op welke dag ze getrouwd zijn.....
Ik was 11, geen idee meer wat ik aan het doen was, ook weet ik niet meer wat mijn reactie was. Volgens mij heb ik het wel op TV gezien.