9,5 maand en drinkt slecht

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door loesje77, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje77

loesje77 Lid

11 feb 2007
    59
    0
    0
    Flevoland
    Goedemorgen dames, misschien dat iemand dit herkend. Hoe hard ik ook mn best doe, en hoe vaak ik ook aanbied, mn dochter drinkt gewoon niet meer dan 60/90 cc per keer.

Meestal komt het hier op neer:
    7.00 uur: 80 cc (afgekolfde bv uit diepvries, had veel voorraad) en halve boterham. Na boterham bied ik nog 60 cc aan, maar meestal zonder succes.
    9.30 uur: 90 cc maar vaak zonder succes, ze is dan al vaak te moe, heb al geprobeerd om eerder te doen, maar wederom zonder succes.
    13.00: 90 cc en weer halve boterham (de 90 cc gaat makkelijk, als om 9.30 alles geweigerd is, anders andersom. Na boterham bied ik nog 60 cc aan, soms goed soms niet.
    15.30: fruit en 60 cc
    17.30: 60 cc
    18.30: warm eten, soms met yoghurt
    20.00: 90 cc, maar drinkt meestal 70 of 80

Tussen het fruit en warm eten zit meestal nog een slaapje maar niet altijd.

Dus aan 3x 180 kom ik bij lange na niet en cb zegt met 500 cc ook wel genoegen te nemen als ze maar genoeg plast, wat ze ook wel doet. Heb 9 maanden bv gegeven. Ik ben er een beetje klaar mee, als ze wakker is, ben ik alleen nog maar bezig met haar van eten te voorzien en dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn. Ook diverse soorten voedingen en een regiment flessen met spenen in de kast staan. Niks helpt. Sorry voor mn lange verhaal....

Deel Deze Pagina