9,5 maand ineens 's nachts wakker....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maaike4, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike4

maaike4 Actief lid

14 sep 2007
    141
    0
    0
    Hallo,
    Onze meid is nu 9,5 maand oud. En sinds een week wordt ze 's nachts wakker. De ene keer huilt ze, dan praat ze alleen. Soms ligt ze op haar buik en kan ze niet meer terug. Herkent iemand dit en gaat het over?

Ik heb sinds kort haar schema wat aangepast, ze eet nu wat later haar groenten en gaat dan tegen 19.30 uur naar bed. Voorheen sliep ze makkelijk tot half 8. Nu is ze soms al om 06.00 uur wakker. Maar de laatste dagen dus ook een paar keer tijdens de nacht.

Zou dit een sprong zijn of dromen?

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Kan het begin zijn van de sprong rond 11 maanden. Die begint ongeveer nu. Wij hebben er ook mee te maken. Gelukkig maakt hij ons er niet echt mee wakker en is het ook niet iedere nacht.

Dat van dat omdraaien ken ik ook. Gelukkig lukt het hem steeds beter om in dat krappe bedje, mét slaapzak, ook weer terug te draaien.

Succes!

3. Eendje 567

Eendje 567 Actief lid

24 jan 2008
    176
    0
    0
    beide denk ik, want vanaf 9 maanden krijgen kindjes verlatingsangst en maken ze ook alles steeds bewuster mee, dat moeten ze 's nachts verwerken. Sjoerd had dit ook, maar het was na een paar weken alweer over...even doorbijten!

4. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Wij hebben dat met mike sinds 3 dagen alleen mike is 7,5 maand. Normaal sliep hij meestal van 21uur tot een uur of 7 half 8. Nu wordt hij al paar nachten rond 23 uur wakker en valt dan pas rond half 2 2 uur weer in slaap. Niet dat hij dan vervelend is of echt huilerig maar hij is gewoon klaarwakker. En er is verder niks verandert qua dagindeling of what ever.

5. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    hier is dat ook. eerst sliep ze van 19.00u tot 8.00u.
    nu is het aleen aantal weken vanaf 20.00 a 21.00u tot 6 uur soms half 7.
    en als ze door de dag 2x een half uurtje slaapt dan mag ik in de handen klappen.
    als ik haar in bed leg 's avonds is het krijsen en wil ze totaal niet slapen, terwijl ze hardstikke moe is, rode oogjes en gapen.

6. Dushi

Dushi Niet meer actief

Vera is ook 9,5 maand en heeft wel eens nachten dat ze rond 2 uur honger heeft. We geven haar dan ook een flesje. Of zoals vannacht rond 4 uur wakker is en om aandacht gaat 'roepen'. Vanmorgen sliep ze toch zelf wel weer door.

Ze slaapt meestal 10 uur en overdag slaapt ze nog 3 a 4 uurtjes (verdeeld over twee keer).

Deel Deze Pagina