wat is dit vr n uitslag weet iemand dit?mijn zoontje heeft t nu, 2de dag. geen koorts of zo. maar hij heeft echt nergens zin in en huilt veel.pff.hij heeft de waterpokken wel eerder gehad. het was eerst op zijn wang dan nu overal, rug, benen
heeft hij flinkd de waterpokken gehad?? zo niet kan het alsnog de waterpokken zijn. die van mij had drie plekjes (waterpokken) maar dit wilde niet zeggen dat hij de waterpokken heeft gehad dan krijgt hij hem gewoon nog een keer. bij de zesde ziekte gaat het gepaard met hoge koorts. De vijfde ziekte begint met vlekjes op het hoofd en versprijden naar de rest van het lichaam, het lichaam voelt ook warm aan en kan gloeien. wie weet heb je er wat aan?? gr kim
Dit heeft onze kleine man ook! Is volgens mij is het de 6e ziekte, maar zeker weten doe ik het ook niet....
himmm 6de ziekte?maar ik lees op internet dat t gepaard gaat met hoge koorts. nou hij heeft 10 dagen vr uitslag wel hoge koorts gehad maar dat is wel lang geleden om hiermee samen te hangen.of helemaal niet?
Als een kind nog geen jaar oud is en waterpokken krijgt dan kan hij/zij het nog een keer krijgen. De vijfde ziekte begint met plekjes en de zesde ziekte begint met koorts. Als ik je verhaal lees is het dus waarschijnlijk geen 6e ziekte. Het kan ook inderdaad warmte uitslag zijn. Als het blijft moet je even naar de huisarts.
Ok dat is mss het verschil, hier is wel degelijk hoge koorts geweest! En daarna kwamen idd de vlekjes
Lucas heeft de 5de ziekte gehad met 5 maanden oud en die oto ziet er zeker niet zo uit. Meer waterpokken of mazelen ofzo. Of idd warmte uitslag kan ook.Meestal in liezen en knieholten enz en wat eromheen.
Mijn dochtertje heeft ook sinds 2 dagen koorts, verschilt gedurende de dag, van 37,5 naar 39,8. En vandaag had ze allemaal kleine bultjes/rode vlekjes onder haar oog en rode vlekken op haar borstkas. Maar toen was ze ook mega warm en toen de zetpil begon te werken waren die vlekken ook weg, dat was denk ik van de warmte dus. Maar man wat kunnen ze gewoon heet aanvoelen zeg! ze slaapt, eet en drinkt gelukkig gewoon goed! zijn de vlekjes nog uitgebreid bij je zoontje?