Ik zoek voor mijn zoontje een paar luchtige schoentjes/sandaaltjes voor de warme dagen. Maar ik vind alles zo vreselijk suf en degelijk eruit zien! Teva's, crocs of Birkenstocks vind ik echt heel lelijk. Heeft iemand een tip voor fijne en ook leuke/stoere zomerstappers? En gewone teenslippers, werkt dat bij kindjes van 1,5? Hij heeft pas maar 20/21 trouwens, ook weinig in die maat te vinden. Bedankt alvast
Ik vind die van red rag leuk. Die gevlochten met dichte neus. Die had ik vorig jaar. Red Rag sandaal dichte neus 19011 Blauw voor meisjes online kopen bij Dungelmann Schoenen | Laat u verrassen door onze collectie Nu heb ik clics, blauwe met bruin accent erop. https://www.omoda.nl/jongens/sandalen/clic/blauwe-clic-sandalen-troy-63142.html?channel_code=74&s2m_product_id=63142&utm_source=zanox&s2m_channel=74&zanpid=2169922129880232960&affid=1456068&s2m_exaffid=1456068 Ik heb geen idee of bovenstaande linken werken
Ik heb leuke sandaaltjes gekocht bij primark, maar mijn zoontje loopt nog niet, ze bieden niet veel steun maar zien er wel beter uit dan birkenstocks l
Hier Bobby shoes gehaald bij Van Haren. Goede eerste loopsandalen (flexibele zool) zien er leuk uit en onder de 20 euro
Teva's, shoesme, kipling, timberland. Wij hebben die van Timberland gekocht vind het ook niet echt wat maar zoontje loopt er perfect op, kunnen tegen water en geen blaren! Teenslippers kan wel het zoontje van mijn vriendin loopt er perfect op en geen irritatie tussen zijn tegen. Wij hadden ook teenslippers gepast maar die moesten meteen uit
Hier ook bobby shows, maar echt flexibel vind ik ze niet hoor. Maar zoontje loopt er hier prima op, ik kon echt niks leuks vinden en aangezien hij genoeg schoenen heeft voor de afwisseling vind ik 't prima. De elefanten van van haren zijn we wat flexibeler, maar ook weer wat duurder (uiteraard) Wij hebben nu deze... https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-kinderen/home-kinderen-schoenen/home-kinderen-schoenen-sandalen/00003001349315/Grijze*sandaal*klittenband.prod?imgFmt=&positionInList=19
Ik heb teenslippertjes geprobeerd, maar geen succes. Toen van rider sandaaltjes gekocht. Heel flexibel, klittenband dus makkelijk aan en uit en zwart met een paar accenten neon geel, ze staan eigenlijk best leuk en waren 25 euro.
Oh en teenslippers is hier ook geen succes. Crocs wel dus die heeft hij om in de tuin te spelen. Kunnen lekker nat en vies worden, zijn alleen niet heel modieus, maar dat maakt me voor in de tuin niet zoveel uit
Teenslippers zien er superschattig uit maar lijkt me vreselijk oncomfortabel voor ze. Ik bedoel zelf heb ik er al blaren van ala nog moet wennen aan nieuwe... laat staan zon kleintje
Bedankt voor alle tips! Ik kan er wel wat mee. Zit nog steeds niet echt iets tussen wat super is. Maar misschien bestaat dat gewoon niet met sandalen haha
Ik heb deze van de H&M...20 euro. Ik vind werkelijk alle sandalen lelijk, dus deze ook, maar wilde er daarom ook niet te veel geld aan uitgeven haha. Deze kleurtjes passen het beste bij zijn kleding....al die andere die ik heb gezien hebben allemaal can die lelijke schreeuwerige neon kleurtjes....en daar hou ik niet van Het is maar voor een paar maandjes gelukkig.