hallo meiden.. deze cyclus doet bij mij heel erg raar.. en heb wel al een posi ovu gehad maar nog geen duidelijke temp stijging... afgelopen vrijdag bij de Gyn geweest en die dacht te zien dat m,n ei al gesprongen is.. maar durfde het ook niet met 100% zekerheid te zeggen.. nu vertoont m,n lijf ook niet echt tekenen dat m,n ei eraan komt.. maar stel dat morgen m,n temp omhoog is (heb dat even uitgeprobeerd) dan geeft FF mijn kruis aan op vorige week woensdag... klopt dat dan wel?
Gezien de afscheiding die je hebt ingevuld, lijkt me dat het meest logisch. Maar ik vind het wel een beetje raar gezien je niet echt een temp verhoging krijgt.
@esther: ja ik vind het ook nogal vaag.. snap ook niks van m,n cyclus deze maand... normaal heb ik na ei echt duidelijk een stijging en dan blijft hij ook hoog...
ik heb zelf ook echt geen idee. denk zelf namelijk dat m,n ei nog niet geweest is.. maar heb nu ook geen ovu testen meer dus daarmee kan k niet testen helaas
Nee de woensdag heb je niet ingevuld, maar aangezien dinsdag en donderdag wel positief zijn ingevuld ging ik daar even vanuit. Misschien dat je eitje wel wilde springen, maar het nog niet gedaan heeft, dat zou die testen ook verklaren. Want ik zie dat je ook onder behandeling staat, de clomid werkt bij jou normaal gesproken dus wel?
@esther: ja ik normaal echt super mooie eisprongen met de clomid en m,n cyclus werd vorige ronde zelfs weer iets korter door de clomid