Bruinverlies is toegenomen. Sinds begin van de avond beetje rood erbij. Dat is dus wel duidelijk. Maar ik wil het nog niet geloven. En mijn man al helemaal niet. We hebben afgesproken dat we onze kop tot zondag in het zand steken. Dat is de officiele testdag. De test gaat de definitieve uitslag geven. Denk dat dat voor mijn man ook beter is. Hij ziet natuurlijk niet iedere keer wat ik zie als ik naar de wc ga. En hij moet ook de kans krijgen om het binnen te laten komen. Dus zondag begint ons rouwproces. Of er moet een wonder gebeuren Net voor een heel weekend troostvoer ingeslagen, chips en chocola. Dan komt de vraag die ik het liefst nooit had willen stellen. Hoe neem je afscheid van het grootste verlangen in je leven?
Oh, Wilma... ik vind het heel erg voor jullie. Natuurlijk hou ik dan ook nog heel even aan die laatste strohalm vast voor je, maar ik snap dat de moed je nu wel in de schoenen zinkt. Heel veel sterkte de komende tijd...
Ik dacht ik kom even weer spieken En dan lees ik dit verdrietig nieuws:x Wat ontzettend kl#/@ten zeg! Ik vind het echt heel erg voor jullie en dan druk Ik me nog zacht uit ik denk dat niemand jou antwoord kan geven op die vraag hoe je afscheid moet gaan nemen van iets wat je grootste verlangen/wens is Want in feite is het toch onmenselijk ? Dikke knuffel Ik hoop dat er een wonder geschied
Hele dikke knuffel. Pfff je verdriet is zo herkenbaar helaas. Neem de tijd om te rouwen en huil en schreeuw als dat moet. Denk aan jullie. 😘
Och Wilma toch..Geen woorden voor. Voor de meeste van ons hier het "wat als" verhaal. Dikke knuffel. 😰
Nou dames, het was eigenlijk al duidelijk. Maar de test van vanmorgen heeft het definitief gemaakt. Wat ik al dacht, mijn man had de test nodig om zichzelf te overtuigen. Hij was ontroostbaar toen het eindelijk tot hem doordrong. Ik voel me vooral verdoofd. Het heeft denk ik nog tijd nodig om echt binnen te komen. Het is gewoon onwerkelijk. Heel erg bedankt voor jullie steun en lieve woorden! X
Vreselijk oneerlijk het is jullie zo gegund. Ik hoop op een spontaan wonder voor jullie! Hele dikke knuffel van een stille meelezer