Hey meiden. Gister m'n laatste KV 2v5 test gedaan de laatste die ik had en daar zag ik een heel licht streepje op. Vandaag een actiontest gedaan aangezien die nog in de la lag. Maar nu denk ik toch weer een streep te zien. Alleen ben denk beetje bang voor een indroger. Mijn NOD is waarschijnlijk vrijdag
Ik zie de streepjes wel, ik heb ze zelf ook elke maand maar helaas wordt ik ook gewoon steeds ongesteld =[ Toch even een paar dagen wachten en hopen dat er dan meer kleur in zit! succes!
Ik zie hier nu ook dat ik hem niet zie op de foto. Foto op de telefoon en zo met blote oog zie ik hem wel. Jammer dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan met uploaden
Ik zie ze op allebei maar kruidvat lijkt mij een indroger heb ik mn hele cyclus zulke streepjes 😑 Zijn niet meer wat ze waren iig. Maar duim dat ze gaan oplopen!
Ben zelf niet bekend met indrooglijntjes. Ik ken ze niet anders dan omowit als ik er ooit een deed . Maar door de verhalen wat ik heb gelezen ga ik nu toch twijfelen. Beter even vragen hoe of wat.
Ik heb nog nooit indrooglijntjes met de KV testen gehad hoor! En ik zie bij jou op allebei de foto's een streepje😉
Nee hoor ik zie ze ook! Waren ze binnen de tijd? Vind ze wel grijzig en ben helaas zelf ook bekend met maandelijks dit soort streepjes... hopelijk bij jou vandaag weer een oplopend resultaat
Ja ze waren binnen de tijd. Ik ben niet bekend met dit soort streepjes. Ik heb altijd Omowitte testen
Nee zaterdag pas weer testje doen. Heb vroege dienst dus om 4 uur s ochtends te testen zie ik nie zo zitten