Na drie w bloedverlies en alle ellende eromheen mis ik de intieme momentjes best wel. Ik bedoel nu al ruim 5w geen gemeenschap (om t maar netjes te formuleren) gehad en de gyn zei.. zolang je bloedverlies hebt niet doen. Maar nu had ik na mijn curretage 4 dagen licht gevloeid. Wel krampjes licht gehad tussendoor. En toen weer n dag niks qua bloed en leek afscheiding normaler te worden. Dan weer n paar x bij afvegen wat bruin en dan weer normaal. Echter. Gisteren nam bruinverlies wat toe en vandaag ineens heel mn inlegkruisje vol vsn die vieze troep (sorry voor de details) Wanneer weet ik nou of t bloeden gestopt is als t na n paar dagen weer opnieuw begint.?? (Ivm infectiegevaar )
Niemand? Bruinverlies is trouwens erger aan t worden. (Met rozig rood weer) Heb ook weer wat kramp met tijden. Snap er niks van. Anderhalve week later dit ineens.
Lieve Lovela, Heb je dit niet met je gyn besproken vandaag? Anders misschien toch even contact opnemen want geloof niet dat dit helemaal gewoon is.. aan de andere kant.. er is ook niet echt een standaard voor geloof ik. Mensenlichaam doet soms vreemd. Desondanks.. misschien kun je zonder daadwerkelijk gemeenschap te hebben toch intiem zijn? Xx
Tis meer dat t daardoor wat in de weg zit. Dan is mn zin ook weg zeg maar. Wil gewoon dat t stopt. Vandaag zkh gesproken. Bruinverlies of roodverlies. T is bloed dus geen bad tampons of geslachtsgemeenschap. Ze zei als t erger wordt terug bellen. T kan wel drie weken duren zei ze. Of langer bij uitzonderingen. Fijn..not.
Ik hoop t ook. Baal gewoon dat t gestopt leek en weer zo erg is asn bruinverlies. Zo begon mijn miskraam óók. Bruinverlies. .dan niets...dan weer meer bruinverlies. Krijg er flashbacks van. Bah! Al bij al verlies ik vanaf dat t begon dus.. nu al zoon 5 weken bloed. Eerst 3 weken ivm miskraam die niet doorzet.. en nu al bijna 2 weken van mn curretage. Eigenlijk ben ik behoorlijk chagerijnig. En die vals zingende buurvrouw op.dit tijdstip werkt me óók op mijn zenuwen . (*wil slapen maar lukt weer niet*)