Hallo dames Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest ff een update januari 2015 zijn we voor intake geweest voor IVF omdat ik gesteriliseerd ben kan ik niet op een normale manier zwanger worden. In mei 2015 mijn eerste punctie gehad en bij de eerste terugplaatsing was ik zwanger helemaal happy maar bij de eerste zwangerschap echo was het mis dus ik kreeg een miskraam. een maand later weer een terugplaatsing want ik had 4 embryo's in de vriezer. maar daar van was de 1 goed ontdooit. ik bleek weer zwanger te zijn dus weer happy. maar weer bij de eerste zwangerschap echo was het mis we kregen weer een miskraam we zijn toen 4 maanden rust in gelast. januari dit jaar ben ik weer begonnen met pil slikken en lucrin pikken en 3 feb gnol - f prikken afgelopen vrijdag heb ik mijn punctie gehad 12 eitje wat een goede oogst zeiden ze. maar niks bleek minder waar zaterdag kreeg ik telefoon er was geen bevruchting. hoeveel pech kan je hebben en hoe nu verder en wat moet ik nu nog doen
Hallo YasmijnN ik weet het even niet of ik verder moet gaan. Mijn hooft loopt er een beetje bij over van wel of niet verder
Digi knuffel! ik weet niet goed wat ik hierop moet zeggen. Hopelijk vind je de kracht om je te herpakken en door te gaan!
Hey dat is echt een hele nare periode wat je al hebt gehad.... Na ivf is er icsi. Dat maakt voor de man en vrouw geen verschil. Het is een laboratorium procedure waarbij de zaadcel in de eicel wordt gedaan en bekeken wordt of er bevruchting gaat plaats vinden. De kans daarop is veel groter. Maar goed.... Bij ons is het in ieder geval zo dat ze gelijk icsi gedaan hebben en geen ivf. Misschien bepraten waard? ik wens je heel veels terkte, want het is echt shit dat dit zo nu voor je loopt.
Als je geen bevruchting hebt met IVF, dan kun je inderdaad nog voor ICSI kiezen. Eigenlijk dezelfde behandeling als IVF, maar met uitgebreider laboratoriumwerk. Dat heeft hier een dochter opgeleverd. Succes!
Idd, icsi zou een logisch vervolg zijn. Maar kan me je verdriet goed voorstellen hoor, zoveel eitjes,zoveel hoop. Sterkte meis en hier dubbel succes met icsi