9 dagen na miskraam een ovulatie? Kan dat zo snel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loraintje, 23 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Heb je ook je HCG tussentijds nog getest? Ik heb vrijdag een curettage gehad en gisteren nog een knaltest...dus ben benieuwd tot hoe lang daarna je HCG blijft zien op de testen...

2. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Nee ik heb 1 zwangerschaps test gedaan afgelopen week, die was negatief. Gister bloed laten prikken en ik hoor vandaag de uitslag. Ik zal het je laten weten.

3. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Na een curretage kan het nog wel even duren voordat een test weer negatief is. Ikzelf heb een curretage in december gehad en ik teste 3 weken daarna pas negatief; toen werd ik ook vrijwel meteen ongesteld. Na mijn vroege miskraam teste ik een paar dagen na het bloedverlies alweer negatief.

Loraintje, dankjewel voor je felicitatie! Ik ben benieuwd naar je bloeduitslag, al verwacht ik dat die niet hoog meer zal zijn gezien je thuistest negatief was. Heb je nog doorgetest met ovutesten?

4. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw

Heel graag gedaan!
    Ik denk ook niet dat ie hoog is, ik hoop alleen dat alles er uit is.. dan weet ik dat die ovu tests me niet voor de gek houden. Tot aan gister altijd nog lichte streepjes op de ovu test dus hopelijk vandaag een knaller!

5. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Toch hoor je ook vaak dat men direct weer zwanger is na een miskraam/curretage. Ik ben alleen benieuwd hoe je dan je ovulatie kan volgen als alle testen zo lang positief blijven...?

6. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Vandaar dat ik een bloedtest heb laten afnemen om de hcg waarde te laten meten. Als echt al het hcg uit mijn bloed is dan kunnen ze alleen maar positief zijn al mijn ei er ook daadwerkelijk aan komt.

7. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dat kan ook niet, althans niet zolang als er nog hcg in je lichaam zit. Daarom wordt er ook aangeraden om pas ovutesten te gaan gebruiken als een zwangerschapstest negatief is. Er vind ook geen eisprong plaats zolang als er nog hcg in je lichaam zit, maar dit is er bij de een ook sneller uit dan bij de ander.

8. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Ja ook daar zijn de meningen over verdeeld.. heb gelezen dat er een meisje was die haar hcg ging laten meten en de ene week vrij laag was en een week later als een gek was gestegen. Zij heb net na haar miskraam een eisprong gekregen terwijl het hcg er nog in zat en is zelfs zwanger geworden. Dat is natuurlijk een uitzonderlijk geval vermoed ik

9. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ja die was bij mij al snel licht, maar ik heb geen curettage gehad!

10. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Bij mij binnen een week al meteen een negatiefe zw test. Hopelijk zit er ook niks meer in me bloed

11. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Volgens mij bij mij ook idd, en heb geen bloed laten prikken ;)!

12. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Meiden....ik ben dringend op zoek naar advies!
    Sinds vandaag veel buikpijn, onderin. Met name linksonder mn navel. Het is nu 5 dagen na de curettage. Sinds zondag geen bloedverlies, en gisteren intiem geweest.
    Het begon met vervelende steekjes sinds vanmiddag en nu echt pijnlijk :(
    Verder geen koorts, geen bloed, wel veel lucht en zelfs wat steken in mn onderrug en borsten vanmiddag. Tijdens mijn cyclus zou ik gezegd hebben dat is mn ei, dat voel ik altijd goed. Maar nu weet ik niet wat is. Zal het een infectie zijn? Maar heb geen koorts oid...komt het door het vrijen? Waarom Dan?.....pffff...zo niet tof dit!

13. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Misschien zijn het wel krampen omdat je baarmoeder weer aan het krimpen is.. bedoel je bent zwanger geweest dus er is van alles gebeurd in je lichaam.. zolang je geen koorts en bloedingen hebt denk ik niet dat er echt iets ernstigs is hoor. En als je het echt niet vertrouwd dan kan je altijd even de verloskundige bellen toch? Die zijn meestal wel begripvol met zulke dingen.

14. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Hey meiden!

Ik ben blijven door testen en vandaag heb ik er 3 gedaan.. zijn deze positief?

Bijgevoegde bestanden:

15. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Die zijn zeker positief! Veel klus plezier ;)

Deel Deze Pagina