Paniek... Loopt ie terug?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sassiekaa, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Alles is in ochtend gedaan met eerste urine. Ik ben zo bang dat ie terugloopt. Morgen weer testen natuurlijk maar herkent iemand dit of maak ik me gek 😥😥😥

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,9 KB
      Weergaven:
      137
  2. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Zo liep het bij mij ook toen ik begon te testen. Op 9 dpo was mijn streep duidelijker dan op 10 en 11 dpo. Ik in paniek! Toen op 12 dpo was ie ineens behoorlijk opgelopen.

Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was en gewoon door blijven testen!

Overigens vind ik het niet echt terug gelopen hoor

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ietsjes misschien, maar niet direct iets om je zorgen over te maken ;)
    Je hcg verdubbeld elke 48 uur. Daarom zou ik niet elke dag testen, maar er een dag tussen laten. Test overmorgen nog eens en dan kan je goed kijken of er verschil in zit.

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik vind hem ook lichter geworden,maar de controlestreep is ook een tikkeltje lichter dan die van gisteren.Het hoeft niet meteen slecht nieuws te betekenen,maar bij mij betekende dit nooit wat goeds.
    Ik vind hem voor 2 dagen overtijd ook wel erg licht.
    Morgen nog eens testen en dan moet hij wel echt duidelijker zijn.Ik duim voor je.

5. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    #5 Smurfin90, 2 mei 2016
    Laatst bewerkt: 2 mei 2016
    Geen zorgen maken!

Ik had er voor nod ook ineens een testje tussen zitten die een stuk lichter was dan de dag daarvoor, ik heb de hele dag in de stress gezeten toen.
    Daarna liepen ze weer mooi op.

Probeer vanaf morgen nog maar om de dag te testen, dat geeft wat rust.

6. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Maar ik zit nu dpo16. Zou toch wel donkerder moeten zijn.

Oh kan wel janken. 😥😥 pfff

7. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ben je zeker van je eisprong? Hij is wel licht voor 16 dpo, maar dit is bij iedereen anders, bij sommigen lopen de testen niet zo snel op. Het kan gewoon goed zitten. Helaas kun je niks anders doen dan wachten op de echo.

Ik duim voor je!

8. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Ja posi ovultest op 15 april Savonds.

9. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik vind ook de controle streep lichter. Dus dat kan daardoor komen.

En wat betreft dat ie te licht zou zijn, bij mijn dochter had ik 14dpo een mega tuurstreepje. Pas een ruime week later een knaller, dus dat zegt helemaal niks.

10. hallo1234

hallo1234 Lid

18 apr 2016
    75
    6
    8
    Toen mijn testen lichter werden was dit geen goed teken.
    Ik hoop dat het bij jou anders is en snel een knaller van een test in handen hebt!

Sterkte en succes

11. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Bij mij is dit geen goed teken, maar er zijn genoeg voorbeelden van vrouwen die eens een lichtere test hadden en daarna toch weer donkerder

12. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hij is inderdaad iets lichter, maar de controlestreep is ook iets lichter.
    Ik hoop op het beste voor je.
    Sterkte met afwachten!

13. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het aan de kleurstof ligt van de test zelf heb dit ooit ook zelf mee gemaakt ik gelijk in tranen toen nog eens een test gedaan met de zelfde urine en die was gewoon knal de controle streep is ook lichter zou me er niet te druk over maken stress is niet goed

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik heb ook dit ook gehad dat toen ik elke dag testte een dag m'n test ineens iets lichter was
    de controle streep was toen ook wel iets lichter
    Omdat ze daarna weer opliepen denk ik dat t te maken had met de concentratie van m'n urine
    Man wat was ik bang weer te testen maar gelukkig zat t goed!

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zeker de kruidvat testen kunnen soms wat verschillen. had een knaller verwacht en kwam een tuurstreep, later gelukkig alsnog met een druppel water mijn knaller gehad. vind het lastig om wat van te zeggen.

16. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Hier een rijtje met die van vandaag erbij. Heb ff om de 2 dagen gepakt.

Ik voel me nog kei zwanger maar voor m'n gevoel had ie echt al wel iets donkerder moeten zijn.

Vandaag doktersafspraak ivm steken in m'n lever / galblaas. Urine meenemen dus hopelijk kan hij meer vertellen pfff

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,4 KB
      Weergaven:
      52
  17. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ze toch nog meer gaan oplopen eigenlijk. Voor mijn gevoel is de middelste feller, maar kan er ook aan liggen hoe de foto is gemaakt.

18. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik denk dat je door de onderste nog even een paar druppels water moet doen,hij lijkt niet goed doorgelopen,en meer een boogje dan een streepje.Het zou ook aan de foto kunnen liggen,maar die van 1-5 is wel duidelijk een streepje.
    Verder vind ik hem helaas niet opgelopen,als de laatste wel een rechte streep is.
    Alles kan nog,maar bij mij is dit nooit goed afgelopen.

19. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik had ook een iets lichtere test een dag later maar ben toch echt nog steeds zwanger..
    Stop aub met testen want je maakt je zelf gek ermee. Vraag des noods om een bloedtest om te kijken of daar de HCG goed oploopt ofzo.
    Bij mij heeft de kruitvat test ook mooi geknald.. De mvm test was mijn knaltest.

20. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    He meid, wat balen, ook deze is een stuk lichter dan die van 1/5. Hoop echt dat het goed zit. Kan je die van gister en vandaag ook naast elkaar leggen? Misschien is hij wel donkerder dan die van gister

Deel Deze Pagina