Hallo Zaterdag 23 april hadden we een positieve zwangerschapstest. Maandag 25e wilde ik nog een test doen omdat ik hem wilde bewaren, deze was negatief. Paniek! Dinsdag kon ik terecht in het ziekenhuis. In mijn bloed bleek de hcg al 3 te zijn dus het zou niet goed gaan. Uit eindelijk woensdag 27 april menstruatie. Dit is vandaag helemaal over, omdat we graag zwanger willen worden vandaag weer gestart met de ovulatietesten. Zodat ik het goed kan bijhouden. Deze geeft nu al een streep aan nog wel lichter maar hij is er al wel. Kan het zijn dat ik nu al weer een eisprong krijg? Dat zou passen in mijn oude cyclus patroon, maar omdat ik nu later mijn menstruatie heb gehad weet ik het niet zeker.
Allereerst wat naar dat het mis is gegaan. Begrijpelijk dat je gelijk weer door wilt! Het kan zijn dat je ei in aantocht is , maar het kan ook nog even duren. De meesten hebben altijd wat lh in de urine, dus altijd een licht streepje ( negatieve test) Als voorbeeld, mijn cyclussen waren tussen de 28 en 43 dagen, maar ik had altijd een streep . De ene keer kwam mn ei op dag 14 en de andere keer pas op dag 28
Dank je wel voor je reactie. Voorheen was hij echt na de menstruatie nog spier wit vandaar mijn vraag. Ik ga het afwachten