Verloren zaak??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Viv1989, 4 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viv1989

Viv1989 Lid

15 apr 2016
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend en ik hebben een kinderwens, het lijkt ons heerlijk om een gezin te hebben.
    Helaas is er een tijdje geleden ontdekt dat mijn vriend verminderd vruchtbaar is en dat alleen ICSI mogelijk is.

Allerlei onderzoeken gehad en er is geen medische verklaring voor de verminderde vruchtbaarheid. Wij kunnen er gewoon vrij weinig tot niks aan doen. Hij heeft af en toe last van wat stress en veel meegemaakt in het verleden.. Heb ik wel gelezen dat, dat ook een oorzaak kan zijn.. Iemand ervaring mee??:(

Wij hebben al 1 ICSI behandeling achter de rug, tp gehad van een mooi 12 cellig embro, helaas niet blijven zitten. Ook niks in de vriezer terwijl na de punctie 9 eicellen hadden, waarvan 7 bevruchtingen. :(
    Toen we dit schriftelijk in de brievenbus kregen ging er al een schrok door me heen.

Wij hebben allebei de griep/koorts gehad en door de tegenslag ook wel even niet zo lekker in ons vel gezeten, dus even paar maanden niks en dan weer opnieuw beginnen.

Ik ben alleen zo bang dat het ons nooit gegund is en dat het nooit zo lukken. Hoe gaan jullie hiermee om? Iemand tips??

2. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben heel lang in het traject gezeten (ongeveer 5 jaar de wens) en wat ons overeind hield is alle mooie dingen die we samen hebben. Een kind is een mooie aanvulling, maar belangrijkste is ons koppel samen en de leuke dingen die we doen. Tuurlijk zijn er af en toe lastige momenten, maar mijn relatie met mijn vent, is het allerbelangrijkste.

3. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Geen homeopatische kruiden thee voor je vriend ofzo

Heb er geen ervaring mee

Maar houd de moed erin

Een collega van mij duurde 10 jaar voor de zwanger raakte ze heeft bewust nooit de mmm in gegaan en heeft het op haar beloop gelaten

Ineens zwanger en binnen 3 jaar had ze er 3

Verwacht het onverwachte

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Blijf positief en kijk naar het kleine percentage die het uiteindelijk echt niet lukt.
    Het overgrote deel krijgen vroeg of laat toch een kindje, probeer je daar aan vast te houden.

Deel Deze Pagina