Ja het is eentje met een indicator... Hihi... Ik ga morgen dan eens testen! Is ie negatief wacht ik gewoon af en als het positief is, ga ik zeker nog enkele testen doen
Goed voornemen gewoon van beide scenario's uitgaan het beste is natuurlijk de positieve he Kom morgen zeker kijken hoor ben zo benieuwd!
Ik heb toevallig gisteren gelezen dat HCG pas opgebouwd wordt vanaf 7 dpo, dus logisch dat zelfs een bloedtest op 7 dpo negatief is.... Ik denk dus dat je wel zwanger bent! En durf je zelfs voorzichtig te feliciteren!
Mamabri HCG zou een week na de eisprong al in je bloed zichtbaar moeten zijn. Ze had trouwens toen ook een streepje op de zwangerschapstesten, maar het bloedonderzoek gaf aan dat er geen HCG in het bloed gevonden is. Het bloedonderzoek is volgens mij ook op 10 DPO gedaan en niet op dag 7. Ik twijfel dus aan de betrouwbaarheid van het streepje op de testen. Ik hoop natuurlijk dat je wel zwanger bent. Succes!
Drie dagen voor mijn nod en 15 dagen na pregnyl 10.000 was mijn streepje ook nog heel licht! Dag later testen ik wel met de cb met indicator positief. Dus heb goede hoop ben benieuwd na je volgende test!
Jaaaaaa want maandag had je geen waarneembaar hcg en vandaag is positief dus dat MOET van jezelf zijn dat kan niet anders!!!!! Gefeliciteerd! !!!
Kan toch niet anders think pink je zit 13 dagen na pregnyl 5000. Maandag gaf je bloedtest negatief. Dan is het toch een zwangerschap meiden!?
OMG OMG ja van de pregnyl kan het allesinds niet meer zijn, anders zouden ze dat in mijn bloed gezien hebben... maandag had ik niets van HCG in mijn bloed of toch onder de 5 = geen zwangerschap mijn testen (ook cb digitale) gaf aan niet zwanger... gisteren terug getest omdat mijn gevoel dat zei en vandaag terug cb digitale en positief... ik ben echt heel blij, maar tegelijkertijd ook zo bang!!
Dit dus je ben gewoon ZWANGER! Begrijp dat je bang ben en hoe het afloopt weet niemand maar uitgaan van het positieve! Maak een mooie banner aan!
WAUW!!!! Geweldig toch dit!!!! Ga je nu je ha ook maar weer bellen? Anders zit je straks weer voor dat weekend te hikken. Maar geweldig nieuws dit!!!