Wat een mooi topic dit. Ik ga je gewoon feliciteren, GEFELICITEERD!! Ik duim voor je dat alles goed mag gaan en dat je over een maand of 8 een prachtig kindje in je armen hebt!!
Ik zou de gyn bellen en om een nieuw bloedonderzoek vragen, zodat ze je HCG opnieuw kunnen meten. Dan heb je meteen duidelijkheid en zit je niet meer met de zwangerschapstesten. Dan weet je ook meteen de waarde van het HCG.
idd helemaal met Jippie eens. Toch vind ik hem overduidelijk positief! En zeg ik voorzichtig gefeliciteerd. Liefs
Ik heb nu gezegd tegen de HA dat ik ging wachten tot maandag en durf nu vanavond echt niet terug gaan om mijn bloed al te laten nemen denk dat ik gewoon elke dag nog een testje ga doen tot maandag...
Ik snap je wel hoor,toch zou ik wel even bellen met de melding dat de test gewoon positief zegt en dan vragen hoe dat kan?
Ik zou ook gewoon bellen, hoor. Je tests lijken op te lopen, dus dan zou het om een zwangerschap moeten gaan. Maar je bloedonderzoek wees anders uit. Dus toch logisch dat je duidelijkheid wilt hebben? Je kunt altijd vragen wat zij ervan vinden. Ben je hiervoor trouwens niet onder behandeling van een gyn? Omdat je het over de huisarts hebt...
Ik heb dat gevraagd gisteren en de arts zei dat het te vroeg was maandag om mijn bloed te nemen... 1 keer vals positief zou kunnen, maar meerdere testen kan niet volgens de dokter. En mijn testen waren ook negatief trouwens maandag dus het kan kloppen dat ik te vroeg was...