Hallo allemaal, Ik ben eigenlijk nieuw hier maar lees al wel wat langer mee. Ik weet sinds 3 weken dat ik zwanger ben en heb 10 dagen geleden een digitale clear blue test gedaan en die gaf aan dat ik 2-3 week vanaf de bevruchting zwanger ben. Dus dat is 4-5 weken zwanger. Vandaag 10 dagen later deed ik nog zo'n test ( gewoon omdat ik er nog een had ) en die gaf 1-2 week vanaf de bevruchting aan, dus 3-4 weken zwanger. Dit maakt mij wel heel onzeker ook omdat ik afgelopen maandag een echo heb gehad en daar nog niets te zien was dan alleen een leeg vruchtzakje. De echoscopiste zei dat de zwangerschap nog te pril kon zijn Of het vruchtje is gestopt met groeien. Ik moest maar met 2 weken terug komen en dan zal er een hartje moeten kloppen. 7 november krijg ik de echo maar dat duurt zolang. Zijn er vrouwen die dit ook hebben meegemaakt en waarbij het uiteindelijk allemaal is goed gekomen. Zit nogal in spanning.
Jeetje, dat is ook vervelend Ik weet alleen mn eigen verhaal en die liep helaas niet goed af. Ik deed met ruim 5 weken een cb digital en die gaf ook 1-2 weken aan en dag daarna begon ik te bloeden en ben ik het vrucht je verloren. Ik hoop van harte dat het toch goed zit bij jr en misschien je hcg gehalte al te hoog is voor de test. Misschien is er iemand anders die wel een positieve afloop heeft gehad. Maar probeer er wel rekening mee te houden dat het niet goed gaat Sterkte, ik duim voor je dat het toch goed zit!
hoi Sarina, nou ik heb zo'n zelfde verhaal........getest met cb digitaal...1-2 weken....week daarna weer en test gaf aan 2-3 weken....wilde graag een 3+ zien, dus vandaag nogmaals getest en nu geeft hij weer 1-2 weken aan......dus ik snap je onzekerheid, ik zit in hetzelfde schuitje ! heel veel sterkte, ik hoop dat het voor ons positief zal uitpakken. groetjes Carola
Wat een onzekerheid kunnen die CB testen geven he. Heb ook dat de uitslag niet overeenkomt met mijn zwangerschapsduur. Hij begon bij 1-2 en was de keer daarna wel 2-3 maar blijft nu steken daarop, terwijl ik zelf schat dat ik 5 wk en 5 dagen ben nu. Ook heel onzeker over en mijn verloskundige gebeld en die gaf aan dat zij die testen liever niet heeft, omdat het eigenlijk niets zegt, je hcg kan erg schommelen door bepaalde omstandigheden. Maar helaas kan niemand je de garantie geven dat het ook daardoor komt of dat er idd iets niet goed is. En kunnen we dus niet anders doen dan afwachten, hoe moeilijk ook. Heb je ook nog met een streepjestest getest? Is deze lichter geworden of dat niet? Sterkte de komende dagen!
men zegt wel dat je hcg erg kan schommelen of zo hoog kan worden dat de testen niet meer goed werken.. maar om eerlijk te zijn zou ik hier ook erg onzeker van worden, zeker icm de echo.. het kan best zijn dat je hcg afloopt omdat de zwangerschap niet goed zit sterkte met afwachten, ik duim toch voor goed nieuws voor je!
In het begin kan je hcg waarde nog erg schommelen. Echt vervelend dat de cb zoveel mensen in onzekerheid brengt....ik lees het steeds meer. Helaas kun je alleen maar afwachten. Eigenlijk moeten ze iedereen aanraden na een positieve test niet door te testen. Vaak gaan mensen zich druk maken om uiteindelijk niets. Ik hoop dat alles goed zit en het gewoon is omdat je hcg schommelt!
Ik heb besloten geen testen meer te doen en ik wacht mooi tot 7 november dan eindelijk de echo. @wendy88 wat vervelend zeg dat het bij jou is mis gegaan na een posetieve kan je je geluk niet op en dan toch dat rot nieuws dat het niks is. Ik hou er zeker rekening mee dat het bij mij fout kan zitten maar aan de ene kant denk ik dan, als het niet groeit en niet goed zit dan moet ik toch ook geen last hebben van mijn borsten,misselijkheid en ben wel elke dag humeurig. @Carola36 ach wat vervelend zeg ik deed het dus ook om de zelfde reden als die van jou, ik wilde vooruitgang zien. Heb je al een echo gehad? Op mijn echo valt niet veel te zien alleen een leeg piepklein rondje van 3 mm. @babbel1983, 3 weken terug deed ik mijn eerste streepjes test van de action en die had een heel licht 2 e streepje 2 dagen erna werd ie wel wat donkerder en 2 dagen daarna was die op zijn donkerst. @ros84, dat zou ook nog eens kunnen maar oo wat hoop ik van niet ik wil dit zo graag. Dankjewel voor al jullie reacties sommige schrikken me wel wat af! ( maar wel de werkelijkheid) en andere geven me weer goede hoop.
Verstandig om inderdaad niet meer te testen, ik hoop heel hard voor je dat je 7 november een mooi hartje ziet!! Nog 5 dagen afwachten, succes meid!!
Oo wat spannend! Dit is je eerste echo? Hopen dat je dan al meteen een hartje ziet kloppen en niet nog weken in onzekerheid hoeft te zitten, dat was bij mij wel het geval en zit nu nog tot donderdag in onzekerheid ik haal me ook de gekste dingen in me Hooft pff pff. Corola als ik je niet meer spreek, heel veel su6 bij de echo 7 november.
Dames, ja nog zo laat wakker. Ik denk dat ik zonet een miskraam heb gehad ik vloeide bloed en toen ik afveegde toen zaten er allemaal stukken in mijn wc-papiertje. Ik ga morgen ochtend bellen voor diezelfde dag nog een echo. Ik wil het zeker weten of dit een miskraam is of gewoon bloedstolsels vanuit de baarmoeder wat mij sterk lijkt. Deed wel even verdriet maar ben een bikkel en ga ook gewoon van het ergste uit. Ik zag al eerder zoveel dames spreken over dat ze een miskraam gehad hadden maar toch zijn ze zo sterk. Ik kon het niet begrijpen maar nu begrijp ik het.
ohw Sarina wat rot voor je dat klinkt inderdaad niet goed... ik heb weleens een vroege miskraam gehad en verloor ook wat stolseltjes/weefsel toen.. goed dat je om een echo vraagt vandaag, je verdient duidelijkheid! sterkte meis
Dankjewel allemaal, heb heel slecht geslapen vanacht, ik heb 13:00 vandaag een echo en dan zullen wij het weten. Pff echt spannend. Ik laat het jullie weten.
Wat vervelend meis , hier helaas ook niet zown positief verhaal van testen die van 2-3 naar 1-2 gaan of juist op 2-3 blijven staan.... Sterkte meis
Bedankt voor al jullie berichtjes, We zijn voor de echo geweest en me baarmoeder was helemaal leeg, ik heb het embryotje en daaromheen de vruchtzakje in een potje met water vandaag hebben we een bonsai plantje gekocht en daar gaat íe onder. Pf valt toch allemaal best zwaar, probeer me aardig sterk te houden voor iedereen om mij heen, maar zodra ik op bed lig hou ik het echt niet meer droog. Ik moet over me verdriet heen stappen en verder gaan maar weet nu echt niet hoe. We waren al bijna 4 jaar bezig dus we waren zo blij toen het eindelijk zo was. Bedankt voor jullie steun dames xx