Hey meiden. Het is nu 9 dagen geleden dat ik mijn terugplaatsing heb gehad maar ik heb sinds vandaag constant buikkrampen. Dus ik ben nu gelijk bang dat het foute boel is Herkent iemand dit?? Wat zijn jullie ervaringen hiermee??
Hey meid dat hoeft helemaal geen foute boel te zijn... kan ook innesteling zijn.... De keren dat ik buikpijn had na een terugplaatsing.. was ik ook echt zwanger... Dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn .. maar bij mij was dat wel zo.. succes met de laatste wachtdagen!!! zenuwslopend he meid!
Dank je wel voor je reactie!! Ik vind het idd verschrikkelijk die wachtweken! De dagen gaan zooooo langzaam voorbij! Maar jou positieve verhaal geeft me weer wat meer moed! Dank je wel!!!
Dan kan je ook al bijna een testje wagen toch? Spannend! Ik had heel veel buikpijn rond mijn Nod. Ik hoop dat het bij ook goed nieuws is...
We willen maandag een testje gaan wagen. Dan zitten we 11 dagen na terugplaatsing. Wat voor cryo of embryo heb jullie teruggeplaatst gekregen? Wij hadden een 4 dagen oude cryo. Ik heb zo het gevoel dat ik ongesteld ga worden! Ik vind het allemaal zo verwarrend Dank je wel voor jou positieve verhaal!!!
Hey spannend hoor Maar ligt eraan wat voor pijn. Bij eerste terugplaatsing had ik echt krampen in mijn buik Bij twee andere pogingen die geslaagd zijn had ik idd zon ongesteldheidsgevoel en waren het meer steken onderin aan de zijkanten
Bij mijn dochter had ik niet zoveel symptomen, maar bij mijn zoon had ik een zere onderrug. Ook steeds het gevoel ongesteld te worden. Je kunt er niet zoveel van zeggen, kan beide kanten op. Hoop op een positieve test morgen.
Dank jullie wel Ik heb gewoon heel erg het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Het vervelende is dat ik ook utrogestan gebruik en deze kan de menstruatie ook tegen houden. Maar ik vraag me af of je dan wel het gevoel kan hebben dat je ongesteld gaat worden..? Ti's gewoon allemaal heel erg verwarrend... Morgenochtend waarschijnlijk testen, als ik het durf! Aan de ene kant wil ik het graag weten maar aan de andere kant word mijn fantasie bij een negatieve test gelijk verpest. Dus ik vind het echt dood eng... Ach ik kijk wel hoe ik me morgenochtend voel...
Vanmorgen een test gedaan helaas omo wit Ik ben zo verdrietig... Weet niet wat ik nu nog moet doen... Ben het echt even helemaal zat :'-(