Wat een hel he die wachtweken. Die vind ik echt het ergste van de hele behandeling. Ik duim voor je meid! Die clearing blue lijkt licht positief inderdaad. Morgen nog een testje.
Hoi Tammie87, Wat ben ik blij dat jij het ook ziet Wel nog erg onzeker hoor! Vooral omdat de kruitvat vanmiddag negatief was. Morgen middag krijgt ik de andere clearblue testen binnen en ga ik zondag weer een test wagen. Bednakt voor het meekijken. Die weken na de terugplaatsing zijn inderdaad een hel😣 Zit jij ook in de mm??
Ik heb de kruitvat met plusje en de normale. Ik ga die morgenochtend eens doen . Hoop zo dat het een late innesteling is. Ik mocht 14 dagen na terugplaatsing testen.. Dus zondag. Maar had tot dag 10 negatieve testen.
Ik zie op de cb ook een licht streepje hoor spannend. Ben benieuwd naar je testen van morgen. Ik heb vandaag cryo tp gehad mag over 10 dagen testen maar doe ik toch eerder
Juffie26, Voor jou dus ook spannende weken ( Die weken na de terugplaatsing zijn echt zo zenuwslopend . Zeker de laatstse week. Ik hoop dat het een plakkertje is!! ik zelf ga straks weer testen. Hoop echt iets te zien!!
Meisje1977, Ik heb zelf de clearblue met plusje zo vaak gedaan maar altijd negatief . Nooit een valse plusje gehad. Maar ik vind het wel vreemd omdat kruitvat en bazaar dus negatief waren.
Ja Rogijuli, Net met verschillende testen lichtpositief ook de kruitvat die gisteren negatief was. Alleen op de Plus test van kruitvat zie ik maar een heel vaag plusje. Dus lekker ingewikkeld:'((
De kwaliteit van de foto's na het uplauden is ook niets. De kruitvat is in het echt mooi roze maar wel licht.
Spannend zeg. Op die kruidvat zie ik wel een streepje. ik duim voor je dat hij vanaf nu mooi oploopt.
Jeetje ... zou je dan een enorm late innesteling hebben gehad!! Ik blijf duimen dat hij vanaf nu mooi gaat oplopen!
Rogijuli dat hoop ik dan maar) de action geeft ook een lijntje net🙈 maar de kruitvat met plusje zo licht nauwelijks op de foto te krijgen. Zo deze minder gevoelig zijn?? De action is wel niet een mooi lijn nog maar een beetje vlekkerig. Rogijuli zou het mogelijk zijn gewoon een late innesteling???ik ben ook nu drie dagen overtijd. Maar ja heb wel utrogestan die kan het ook tegenhouden.
oh wat spannend zeg voor je, ik moet zeggen op je laatste testjes zie ik toch lichte streepjes morgen weer testen ben zo benieuwd. ik duim met je mee