De foto is een beetje vaag maar ik lijkt toch iets te zien op de onderste foto... Even iets anders als je geen antwoord wikt geven prima hoor voel je niet verplicht. Ik heb gisteren een cryo tp gehad maar ik voel echt helemaal niets.... had/heb jij wel iets gemerkt na de tp? Ik hoop dat jou test snel van het scherm af knalt
Juffie26, Natuurlijk wil ik antwoord geven Wel zijn hier om elkaar te steunen.. ik had jou een paar dagen geleden een pb gestuurd. Heb je die gezien?? Maar de avond van de terugplaatsing had ik even een rare pijn hierna niets eigenlijk. Niets gevoeld.
Oh echt nee geen pb gehad? Staat op 0.... Ik voel niets kwa pijn. Als ik rechtop sta dan voel ik 0.0 iets als ik bijvoorbeeld op mijn rug op de bank lig heb ik zwaar soort gevoel in mijn onderbuik soort van "ik moet elk moment ongesteld worden" maar alleen als ik lig dus als ik sta voel ik niets....
Juffie26, Ik hoop dat je klachten komen door een innesteling!! Zo erg die dagen na de terugplaatsing ( Ik had je alleen veel succes gewenst met de terugplaatsing. Wel vreemd dat hij het bericht niet hebt gekregen ik ga eens kijken bij mijn verstuurde berichten.
Nou dat zou super zijn... Ik durf niks te hopen.... Wat lief om me succes te wensen! Ik heb het sinds vanmiddag echt bloedheet lijkt wel of iemand de verwarming heel hoog heeft gezet en staat maar op 18 graden maar ik plof...
Jaede ik zie ook streepjes bij jou hoor! Ik ga met je mee duimen. Juffie wat jij voelt betekende bij mij 'zwanger'! Hopelijk allebei positief!
Poh spannend zeg dat wachten. Dat zware gevoel in mijn buik en bloedheet hebben is nu beide weg..... Wel blijven mijn darmen erg "druk" zeg maar.... Voel nu niets meer onderin mijn buik. Ik hoop ook dat ts en ik beide dikke vette test hebben!
Juffie26, Ik hoop zo dat het gewoon voor seintjes zijn bij jou!! HIer is mijn hoop vervlogen. Na alle hoop van vannochtend . Ik heb vanmiddag weer getest met een clearblue en die was helaas negatief( Zo ook de kruitvat en de action😔 Ik begrijp het niet meer , maar weet wel dat dit geen goed teken is(
Dat overal een streepje op kwam was denk ik niet voor niks. Ik zie de streepjes wel op de foto's. Misschien was de hcg in je urine minder vanmiddag? Je kan beter vergelijken door morgenvroeg weer te testen of Maandag ochtend.
Tigermom, Ik zal morgen nog eens testen en zijn die testen ook negatief dan zal ik maar moeten geloven dat het toch niet gelukt is. Best verwarrend dit
Helaas negatief. ik begrijp het niet . Maar heb het ziekenhuis gebeld en zei zeiden over een paar dagen nogmaals testen. En ik moest nog niet stoppen met de utrogestan bolletjes. Maar ik denk zelf niete dat ik nog een positieve test zal hebben.
Och wat ontzettend verdrietig voor jullie. Ik leek ook eerst wat te zien op je testen jammer dat het toch niet heeft mogen zijn