Ik ben op dit moment 9 dagen over tijd, en ik heb zaterdag negatief getest. Wat moet ik nu doen? Ik zit op het moment in Griekenland, en kan dus ook niet de huisarts bellen of zoiets. Ik heb ook nog niet echt verschijnselen, dus ik weet het gewoon niet! Ik ben nog nooit zo lang over tijd geweest dat weet ik wel, het was altijd behoorlijk regelmatig, ik ben 1 keer 3 dagen te laat geweest. Graag julie adviezen.. Ik logeer op het moment bij mijn ouders en zij geloven dat ik zwanger ben, maar ik zelf geloof het niet.. Ik hoor graag van jullie..
Heyyy, ik ben ook al overtijd! Mij bij zijn de testen ook negatief. Ik ga morgen bellen naar de HA. ik ben heel erg benieuwd.. K*T is dit!
Inmiddels 13 dagen over tijd, en weer een negatieve test. Ik snap er niks van, ik ben in de 13 jaar dat ik ongesteld ben nog nooit over tijd geweest, en nu zo lang.. Ik ben inmiddels gelukkig weer thuis, en ga maandag maar de huisarts bellen, want ik snap er niks van.. Dat ik niet zwanger ben heb ik al geaccepteerd, maar ik maak me er wel zorgen over dat mijn cyclus nu zo lang duurt..
Hoi LAus, Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar ik last van bruine vlekken? heb jij dit ook? En moet ik dit berekenen als ongesteldheid? ik weet het niet meer... gr.Melek
Dat heb ik niet, echt geen enkel teken van ongesteldheid. Heb wel eerder gehad dat ik dacht dat ik zwanger was en toen toch wat bruine vlekken en daarna ongesteld..
Hoi meiden, Ik herken me volkomen in jullie verhaal. In september bleef mijn ongesteldheid ook maar uit. Huisarts gebeld (vervanger, de mijne was met vakantie) en die zei dat ik maar moest afwachten. Uiteindelijk ben ik na 72 dagen! (terwijl ik normaal op 35 dagen cyclus zit) helaas ongesteld geworden. Deze maand ben ik dus met ovulatietesten begonnen om sowieso te weten wanneer we het beste kunnen klussen (wanneer mijn eisprong is) en op die manier ook te weten wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Ik leef met jullie mee.