Hoi dames! Graag jullie mening. Hieronder de foto van een test van Kruidvat 2v5 die ik eergisteren heb gedaan. Niet met ochtendurine, maar lukraak middagplasje. Niet weinig gedronken of plas opgehouden ofzo. Ik ben namelijk ongesteld geweest van 21 januari tot 28 januari. Ik dacht vorige week na een cyclus van 42 dagen weer ongesteld te worden. Maar voor mijn gevoel het klopte niet helemaal. Ik had alleen 's morgens bloedverlies en 's avonds eigenlijk niets. 's Morgens kon ik er wel een tampon voor gebruiken, maar om die nou 'vol' te noemen?... Ik vond het dus wel een menstruatie, maar misschien wat licht en vreemd. Wel gewoon rood. Omdat mijn middelste dochter maar bleef beweren dat er een baby in mijn buik zat heb ik dus toch vandaag een test gedaan. Zo maar midden op de dag. Ik verwachtte er niks van, maar binnen afleestijd zag hij er zo uit!!! Wat denken jullie? een flinke innestelingsbloeding of een teken van naderende miskraam? Of heb ik die misschien al gehad? Geen buikpijn gehad overigens, geen stolsels en nu twee dagen geen rood/roze/bruin meer gezien. Helaas vanmorgen weer wat oranje, maar nog steeds geen krampen of iets dergelijks. Wat denken jullie?... Ik vind het nu erg moeilijk om blij te zijn met mijn positieve test...
Je bent gewoon harstikke zwanger want hij is harstikke positief Overigens ik had het bij mijn eerste kindje ook ik werd ongesteld.....dacht ik want na 2 uur was het over en idd net geen volle tampon. Tot de volgende dag me zus zei zou je niet eens testen want volgens mij ben je zwanger En ja hoor ik was zwanger daarna nog wel wat rozige afscheiding gehad maar kheb hier een vrolijk meisje van 3 jaar en 3 maanden boven in bed liggen En anders een bloedtest vragen aan je huisarts voor meer zekerheid
Gefeliciteerd! Ik ben ook ongesteld geweest terwijl ik zwanger bleek. Werd 11 dagen na pregnyl ongesteld, zoals altijd. Maar omdat ik toch wat vage klachten had heb ik pas een week later toch maar eens een test gedaan en die was positief. Nu ik dmv een echo weet dat ik zwanger ben (dat er ook echt iets zit) bloed ik nog steeds elke dag een beetje.
Gefeliciteerd ! En misschien even je verhaal doen bij de vk of je ha? Misschien krijg je dan wat eerder een echo. Succes
Hoi janneke000, Gefeliciteerd met de mooie test! Goed om jouw ervaring te lezen, ik hoop dat het bij mij ook positief uitpakt... Ik heb namelijk vandaag precies hetzelfde: rood/roze verlies, was eerst verbaasd dat ik nu al (een week vroeger dan gedacht) ongesteld werd, maar het zet niet door. Ik heb ook totaal niet de klachten die ik normaal heb, zoals kramp, pijn etc. Denk dat ik na het weekend ga testen... Super spannend!