Meiden, Ik ben benieuwd wie hetzelfde doormaakt als mij. Ik word er zo gek van. Ik ben dus in augustus gestopt met de pil. Daarvoor had ik altijd gewoon een cyclus van 28 dagen dooor de pil. De laatste maanden heb ik de pil vaakt doorgeslikt. Ik ben toen na 29 dagen ongesteld geworden. Dat was op 21 september. Dit was ook meteen de laatste keer want hierna was ik zwanger. Ik heb toen 2 keer bloedverlies gehad, en is uitgelopen op een MK. Ik ben met bijna 9 weken zwangerschap gecurreteerd op 29nov. Vanaf november heb ik 2 keer bloedverlies. 22 en 23 december, en 14 en 15 februari. Ik weet nou niet of ik dat wel moet zien als een menstruatie aangezien het beide keren maar 2 dagen waren. De 1e keer was wel gewoon gepaard met buiikkramp en had ik een inlegkruisje nodig, en de laatste keer kon ik in principe gewoon zonder inlegkruisje lopen, ik had het alleen met afvegen. Ondertussen natuurlijk al 100 testen gedaan, alleen een vaag ingedroogt lijntje te zien, maar geen duidelijke streep ofzo. Wie word er ook zo gek van dat de menstruatie niet doorzet en dat je van alles voelt waardoor je denk dat je zwanger ben maar het niet zo is?