Ik ben een beetje bang voor weer een negatieve test... daar krijg ik een beetje de balen van. Ik denk in het weekend weer...
heykes dat had ik ook maar je bent al 4 dagen overtijd das ook niet zomaar he mss ist vandaag wel eens duidelijk dat je wel zwanger bent en heb je al die tijd in onzekerheid geleefd waneer heb je nog een testje gedaan succes
Nee das waar! Ik heb eergisteren getest , en die was negatief. Nu ben ik niet altijd even regelmatig ongesteld, dus ik dacht; ik wacht gewoon nog iets langer, en dan zien we het wel.
heykes idd elke dag dat je geen nods hebt gedaan is een goede dag he dus hopelijk zal alles int weekend zo blijven en hoor ik dan van jou het nieuws he liefst
Hoi dames, Ik ben aankomende zaterdag 3 weken overtijd en ik heb ook nog steeds geen positieve test! Echt balen man. Ik wacht nog effe af.
Dat is ook al een lange tijd! Heb je al symptomen waarvan je denkt; Ik zou wel eens zwanger kunnen zijn? Hoeveel testen heb je al gedaan? Groetjes!
Ja ik heb wel symptomen dat ik denk van ja ik kan wel zwanger zijn. Ben echt heel moe, duizelig, veel plassen. Ik heb al 4 testen gedaan. Dus ik begrijp het eigenlijk ook niet meer.
Hier nog een. Heb de afgelopen 3 weken krampen gehad. Waardoor ik eerst dacht dat ik gewoon ongesteld ging worden, dus niet, aangezien ik nu al 10 dagen over tijd ben.
Nou hier is het nieuws dan vandaag getest en er kwam een lichte plus te staan! Heb getest met die van het kruidvat. Beetje onwerkelijk nog maar wel super blij! Voor de zekerheid zondagochtend nog een keertje testen om hemelaa zeker te zijn...
Ik nog steeds negatief, dokter al gebeld, maar volgens hun ontpillen. Dus mag over 2 tot 4 weken, als het nog steeds hetzelfde is langs komen.
hey super ja dacht het wel hoor dat je zwanger was een dikke proficiat he nu lekker genieten he dadakes
hey meid jeetje niet leuk ik dach ook paar maand terug dat ik zwanger was maar neen hoor was van het ontpillen had al de symtomen dus..... begrijp dat je dit haatelijk vind terwijl jij zit te hopen en te wachten he kan je geen echo laten doen ? ik heb dat toen gedaan want was eerst dokter geweest paar maand terug die zei oh zou best kunnen we kunnen bloed trekken maar als je niet veel aanmaakt kan het wel eens zijn dat het bloed zegd negatief en het toch wel zo is dat je wel zwanger bent dus hup ik naar gynicoloog en hmmm ja die zag toen niets had eisprong al gehad dus niets en toen ben ik beginnen te temperaturen maar die blijf echt hoog en toch niet zwanger uiteindelijk zelf onderzoek merkte ik wel dat er iets gaande was was meer naar rechter kant een iets voor nods lager en nu hoger ik hoop voor jou dat er snel eens duidelijkheid komt succes
Hallo Allemaal, Ik ben ook al een week over tijd... snap er niets van. Normaal ben ik altijd regelmatig... Ik heb donderdagmorgen getest met die van clearblue die zegt of je zwanger bent of niet... en die was dus helaas negatief... Nu heb ik wel mega zere tepels... steeds een borrelend gevoel in mijn buik.. en een beetje stekende pijn links onder... vooral als ik er op druk lijkt het wel als of het blauw is.. geen idee wat dat is! Ik Wil of vandaag of morgen weer gaan testen. Ik heb gewoon het gevoel dat het raak is. En ik hoop het ook heel erg.. dus wie weet.. Ik lees in iedergeval nog ff met jullie mee! En diegene die allemaal zwanger zijn van harte gefeliciteerd! Misschien is zo'n pendel ook wel wat voor mij?
hoi hoi meiden ik ben ook al aardig over tijd en ook nog geen positieve test ik snap er niks meer van wel allemaal sym.... maarja je weet maar nooit hoelang zwanger moet je eigenlijk zijn om een positieve test te krijgen 3weken ofzo pfff kon ik ook maar kaarten leggen ofzo....
hallo, ik was 2 weken over tijd en weer had ik een negatieve test, dacht toen dat mijn cyclus onregelmatig was en ben daar info over gaan zoeken en heb een paar dagen monnikspeper geslikt, maar na weer een week was ik toch wat misselijk en had wat last van gevoelige borsten.. dus weer een test gedaan, en die was positief! toen was ik 3 weken en 2 dagen over tijd! weet nu dus niet zeker hoe lang ik nu zwanger ben, maar dat hoor ik 30 januari, dan krijg ik mijn eerste echo! is jou cyclus wel regelmatig? het kan ook zijn dat het hcg hormoon in de eerste weken van de zwangerschap niet meetbaar is met een test. er zijn zelfs gevallen bekend van vrouwen die hun hele zwangerschap negatief testen... succes ermee!
hallo, ik was 2 weken over tijd en weer had ik een negatieve test, dacht toen dat mijn cyclus onregelmatig was en ben daar info over gaan zoeken en heb een paar dagen monnikspeper geslikt, maar na weer een week was ik toch wat misselijk en had wat last van gevoelige borsten.. dus weer een test gedaan, en die was positief! toen was ik 3 weken en 2 dagen over tijd! weet nu dus niet zeker hoe lang ik nu zwanger ben, maar dat hoor ik 30 januari, dan krijg ik mijn eerste echo! is jou cyclus wel regelmatig? het kan ook zijn dat het hcg hormoon in de eerste weken van de zwangerschap niet meetbaar is met een test. er zijn zelfs gevallen bekend van vrouwen die hun hele zwangerschap negatief testen... succes ermee!