Menstruatie anderss

Discussion in 'Eerste symptomen' started by brownie, Jan 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brownie

brownie Lid

Dec 29, 2008
    50
    0
    0
    Kheb 2 testen gedaan allebei negatief.. Nou ben ik ongesteld geworden .. Maar het ziet er heeel anders uit dan normaal ik menstrueer weinig met dikke donkere bloedproppen erin en slierten die heel licht en uitrekbaar zijn net elastiekjes ?

Wat kan dat zijn begin nu wel bang te worden hoor :(

2. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Je lichaam moet het nu "zelf" doen, dus nu menstrueer je echt.
    Als je aan de pil bent dan, menstrueer je wel! Maar het is niet zoals je lichaam het normaal zelf doet.
    Als je aan de pil zit, maakt je lichaam ook geen eisprong ( uitzonderingen daar gelaten )
    Nu ben je van de pil af en moet je lichaam alles zelf weer schoonmaken van binnen, dus als er dan eens een dikke sliert mee komt, dan is dat normaal.
    Ik heb dat ook elke maand weer. Zit nu te wachten op de maanden, dat de ongi helemaal niet komt!

In elk geval geen zorgen maken.

3. brownie

brownie Lid

Dec 29, 2008
    50
    0
    0
    Ow maar k zit al jaren niet meer aan de pil dus is wel raar Maar onder in me buik voelt echt HARD aan krijg k niet ingedrukt en ik was gister begonnen met menstrueren en k ben nu al bijna klaar is weer bijna weg dus ben benieuwd als het morgen helemaal weg is want datis dan al me 2 menstruatie dat ik maar 2 dagen menstrueer..

Maar k zal proberen geen zorgen te maken zal vast niks aan de hand zijn ;)

4. gill1980

gill1980 Actief lid

Oct 15, 2008
    150
    0
    0
    ja ik denk gewoon afwachten.. en dan testen

Share This Page