Hallo allemaal, Ik ben op dit moment 9 dagen overtijd maar de 2 testen die ik heb gedaan zijn allebei negatief. Wel heb ik last van mijn heupen en liezen. Dit had ik ook toen ik zwanger was van mijn dochter. Ook ben ik behoorlijk moe. Maar kun je negatief testen terwijl je wel zwanger bent? Ik heb normaal gesproken een cyclus waar je de klok gelijk op kunt zetten. Groetjes Clarabel
Tja er komen natuurlijk verhalen van voor, maar die zijn meer uitzondering dan regel. Het kan natuurlijk zijn dat je eisprong later was. Ben je al langer van de anticonceptie af en ben je regelmatig?
Ik ben na de geboorte van mijn dochter 3 maand aan de pil geweest. In januari ben ik ermee gestopt. Ik heb altijd stipt een cyclus van 28 dagen
nou idd 9 dagen is lang,anders maak je toch een afspraak bij je huisarts en laat je bloed prikken als je menstruatie maar uit blijft
Hoi Clarabel, Op de NOD heb ik getest maar dat was negatief. Ik voelde me toen anders dan normaal, dus toen 3 dagen later weer getest maar die was ook negatief. Inmiddels ben ik 10 dagen overtijd en heb nu erg last van menstratiebuikpijn sinds gisteren. Ik dacht dat ik ongesteld werd maar bleef toch uit. Ik ga morgenochtend een test doen, hopelijk positief! Clarabel, ik heb van meerdere vrouwen gehoord dat ze ook negatief teste (zelf na 14 dagen overtijd) maar wel zwanger waren. Sommige vrouwen maken minder hCG aan waardoor je negatief test. Hopelijk is dat bij ons ook het geval! Laten we duimen! wanneer ga jij weer testen? Heb jij last van menstruatiebuikpijn?
Hallo mara1984 Ik heb geen last van menstruatiepijn zoals ik die anders heb, heb op het moment last van mijn rug en in mijn liezen steekt het af en toe. Soms heb ik het gevoel dat ik aan het ovuleren ben. Vooral nu ik zo'n last heb van dat slijmverlies. Ik denk dat ik maandag er nog een testje tegen aan gooi en als die ook negatief is misschien maar even contact opnemen met de huisarts. Toch wel vervelend die onzekerheid. Hopelijk pakt de test van jou morgen goed uit laat het me weten!
Ben afgelopen maand 12 dagen over tijd geweest. Had precies dezelfde kenmerken als toen ik zwanger was van mijn dochter alleen was er ook nog misselijk bij. Heb drie keer negatief getest en werd op de 12 dag weer ongesteld, zomaar uit het niets.... Ik zou maar gewoon even afwachten.. misschien toch een late eisprong.
Ja die onzekerheid daar word je gek van! Als ik morgen weer negatief test, wacht ik nog een paar dagen. Als ik dan niet ongesteld wordt, ga ik toch maar even naar de ha. Ik laat het je weten!
Wacht in ieder geval tot maandag dan ben ik twee weken overtijd. Denk in ieder geval niet dat ik zwanger ben, dan zal de test dat nu zo onderhand wel aan moeten geven dacht ik.