9 dagen overtijd, negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door quit, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quit

quit Nieuw lid

18 mrt 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik heb geen idee wat er allemaal aan de hand is. Ik hoop dat jullie het herkennen.

Ik heb een zoontje van inmiddels 5 maanden. Hij is met een keizersnede ter wereld gekomen (mocht dat er toe doen.)
    Ik ben heel snel weer ongi dus ben ik ook weer snel met de pil begonnen. Alles ging prima, heb ook netjes de pil gebruikt. Alles liep heel geregeld tot nu.

Ik ben dus al 9 dagen overtijd. Ik heb wel het idee nog steeds dat het eraan komt (maar goed dat voelde ik toen ik zwanger was ook)

Ik heb dus het idee dat ik zwanger ben. Maar ik heb al getest toen ik 5 dagen overtijd was maar die waren negatief. Maar wat is er dan aan de hand?

Hebben mensen het ook wel eens meegemaakt dat ze een negatieve test hadden en toch zwanger bleken? Of heeft iemand anders een idee?

Laat ik voorop stellen dat een kleintje zeker welkom is als het zo is (weliswaar iets eerder dan gepland maar oke). We hebben voor ons zoontje 18 rondes moeten volhouden dus het lijkt me allemaal erg onwaarschijnlijk (vooral omdat ik de pil ook slikte)

Greetz,
    Janet

2. sa2008

sa2008 Actief lid

8 mrt 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben er ook wel benieuwt naar.
    groetjes sandy

3. Nienie

Nienie Actief lid

26 sep 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier geen ervaring mee, ik was 6 of 7 dagen overtijd en bij waren de beide tests positief. Wacht nu op de bloeduitslag, omdat de ha tijdens de echo de zwangerschapsring niet kon vinden..

Maar even over de keizersnede, zoontje 5 maanden en nu misschien weer zwanger.. Ik kan er helemaal naast zitten en wil me niet bemoeien met dingen die mij niets aangaan, maar is het niet gebruikelijk dat je na een keizersnede 1,5 jaar niet zwanger mag raken, i.v.m. littekenweefsel enzo? Ik weet dat je het niet altijd in de hand hebt, kijk naar mijn situatie, maar ik vroeg het me zo af.

En mocht je negatief blijven testen en je wilt toch zekerheid, waarom dan geen afspraak maken bij de huisarts? Die kan t zo testen immers.

Succes iig!

Deel Deze Pagina