Hallo meiden, Afgelopen maandag was mijn nod. Ik heb toen getest maar deze was negatief. Ik ben nu npg steeds niet ongesteld.. Ik heb sinds ongeveer 2 weken soms een vreemd zeurderig gevoel in mijn vagina. Ook heb ik daar een aantal steekjes gevoeld. Maandag had ik vreselijke menstruatie krampen maar dit zette niet door. Ik heb sinds dinsdag avond zere tepels. Voor de rest is mijn buik opgezet en heb ik veel last van hoofdpijn ook ben ik veel moe. Wie van jullie testte ook pas laat positief?? Liefs
30 april cyclusdag 1, 3 juni positief getest. Maar mijn cycli varieerden tussen 28 en 40 dagen. Wij hebben 9 maanden geprobeerd. Kwaaltjes enzo daar kunnen wij geen lijn op trekken. Dat is per persoon zo anders... Kan dus, maar kan dus ook niks zijn
Als je maandag krampen had en dat zou de innesteling zijn dan zou je morgenvroeg kunnen testen met kv 2v5
Ik heb dit ook een keer gehad toen werd ik 2 weken later toch nog ongesteld Maar dat wil niet zeggen dat dit bij jou het geval is natuurlijk ik deel alleen mijn ervaring want zo ging het bij mij. Veel succes!
Ik! Ik heb 2x negatief getest voordat ik positief testte (eergisteren). Dus het kan zeker wel, maar ik heb ook vaak gehad dat ik gewoon een ongelofelijk rare lange cyclus had en ik alsnog gewoon ongesteld werd. Het kan alle kanten op dus, ik duim voor je!
Ik zit gewoon in dezelfde situatie! Doet deugd dat er iemand wel positief testte! Succes!! Hier verlies ik alsmaar meer de hoop op een positieve test... Nod was gisteren.