niet zwanger maar er nu al veel mee bezig.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kimmuh, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Is dat juist goed of niet goed. We zijn nog niet zwanger en ben er toch nu al veel mee bezig.
    Bijvoorbeeld..De domste die ik kan verzinnen heb pas zelf geboorte borden gemaakt. Voor mijn 2 kinderen en 1 van me vriend heb zelfs al extra gekocht en ook 2 klokken roze en blauw en ga straks alles verven want wil alles wel dezelfde kleur.... Hahaha zo erg is het al. Mijn vriend en ik praten er wel vaak over, mn eigen gedrag te zien ben ik er dus ook helemaal klaar voor. Nu nog de huisarts bellen voor een afspraak.. Word dan enigszins wel zenuwachtig van. Vreemd?

2. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Waarom ga je de dokter bellen?

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Om de volgende stap te ondernemen: spiraal verwijderen.

4. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Probeer er niet zo mee bezig te zijn. Je bent nog niet eens gestopt met anti conceptie.

Het kan wel even duren voordat je in verwachting raakt het duurd gemiddeld een jaar. Dat worden ontzettend lange maanden als je er nu al zo druk mee bent

5. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik herken het enthousiasme wel hoor.
    toen ik de eerste keer met de pil stopte ging ml ook meteen bezig met de babykamer.
    hou wel in gedachten dat het even kan duren voor je zwanger bent maar voor de rest leef je uit!

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Als jij je daar prettig bij voelt moet je dat lekker doen.

Je wordt er echt niet minder snel zwanger van..

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Een jaar is niet het gemiddelde. Fantaseren over de toekomst is niets mis mee. Heel veel vrouwen zijn binnen een half jaar zwanger. Iets positiever mag ook wel..

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het is wel een feit dat een jaar gemiddeld is. Gemiddeld is dus ook de mensen die in 1 keer zwanger zijn en ook vrouwen die al jaaaaaaren proberen.

De kans binnen een jaar is het grootst. Daarna wordt het wel minder. En daarom hanteren doktoren ook een jaar.

9. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    En dat zeg je tegen een vrouw die al bijna 3 jaar bezig is. Dat vind ik best sneu voor haar :(

10. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Dat is ook heel erg. Maar dan mag TS er nog wel mee bezig zijn met haar gedachten. Ik bedoel te zeggen dat het bij TS misschien helemaal geen jaar duurt.

11. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ongeveer 80-95% van de vrouwen is na een jaar zwanger vertellen de statistieken.

12. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

O wat leuk Ts! Die voorpret is toch ook al heerlijk! Fijn van genieten meid, en komt wat komt....deze voorpret heb je vast gehad.

eens in de zoveel tijd koop ik iets voor de baby die hopelijk nog komt en dat verzamel ik onder in de commode van mn zoon...:(heeeeeeel normaal:D

13. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Morgen gaat mijn spiraal eruit. :)

14. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Fijn kim, hoop dat het snel raak bij je mag zijn

15. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hier nog een dom vraagje. Had zondag ongesteld moeten worden en ja mijn spiraal zit er nog in. Heb een cyclus van 21 dagen dan 4 dagen ongesteld. 2 menstruaties geleden was het 23 dagen. Maar stipt die dagen bloedverlies.
    Dus als ik van beiden moet uitgaan, de vorige was 21 dus had ik afgelopen zondag moeten zijn. Eventueel met uitloop naar woensdag. Nu niets.
    Maar wel slijm verlies. Wit. Zat het de spanning en de stress zijn?

16. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Er is niks mis mee ermee bezig te zijn.. Bedenk je wel, dat als het niet meteen lukt het je tegen kan gaan staan.
    Mijn schoonzusje was ook zo enthousiast. Had al een babykamer gekocht. Ze bleek ivf nodig te hebben waarvan 2 pogingen mislukten. Dan is het heel pijnlijk naar alle spulletjes te kijken die je al gekocht hebt.

Toen wij 'begonnen' heb ik wel veel uitgezocht op internet maar nog niks gekocht.

Maar het zegt natuurlijk niks over hoe snel en of je zwanger wordt, dus als jij je er fijn bij voelt gewoon doen!

17. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik koop verder niets maar in me hoofd ben ik er al veel mee bezig.
    Heb alles nog van me zoontje (2 jaar) dus wat nieuw zou moeten worden dan lakentjes , kleertjes en zo voorts.

18. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Hier nog een hoor voor ik zwanger was werd ik al knetter gek van baby kleertjes en bepaalde knuffel en dingen wilde ik al kopen. Leef je lekker uit :D zodra je zwanger bent gaat alles zo snel.

Deel Deze Pagina