Hoi dames Ik heb in augustus dit jaar een mk gehad 4 weken na de mk had ik mijn eerste menstruatie Weer ook de normale cyclus van 28 dagen Ik hou alles bij in een app van iPhone ik was de eerste 2 maand echt bezig met het opnieuw zwanger worden Maar nu totaal niet ik had mijn cyclus tegelijk met een vriendin Dat ze vorige week zij ik en zo'n buikpijn ben ongesteld toen dacht ik he Moest ik dat ook niet zijn ik slik geen pil dus Keek er niet naar om na 5 dagen toch maar een test gedaan Negatief ik ben nu 9 dagen verder vanochtend weer een test gedaan Weer negatief ... Ik ben al sinds vorige week donderdag In de avond heel misselijk een teiltje naast mijn bed En continu een leeg gevoel maar toch misselijk ook continu overdag moe Hoofdpijn veel moeten plassen ik wil de HA bellen Maar dacht plaats het toch eerst hier heeft iemand hier ervaring mee? Op dit moment is het bijna 2 uur ik ben te misselijk om in slaap te komen Groetjes sabine Sorry als hij er 2 X op staat in 2 forums
Ik zou even contact opnemen met je huisarts wat te doen. Of je moet nog heel veel geduld op kunnen brengen dan kun je nog een weekje wachten en opnieuw testen...
Ik dan wel geen MK gehad (Sterkte trouwens!), maar ik ben inmiddels 8 dagen overtijd en ook een negatieve test gehad vanochtend. Ik heb toen ook de HA gebeld en ik moest ook nog een hele week wachten pffff, snap hoe je je voelt, deze onzekerheid is zooo vervelend!! Ik ben niet misselijk maar heb wel last van dat ongesteldheidsgevoel alsof het doorbreekt maar dat wil maar niet. Gisteren bruine afscheiding gehad (heeeel klein beetje) voor de rest geen bloed te bekennen! En als dan de testen negatief zijn en de dokter je ook nog eens niet kan helpen ja dan is het behoorlijk irritant om in zon grote onzekerheid te zitten! Ik hoop dat je (en ik) snel antwoord krijgen! Heel veel succes, houd je ons op de hoogte?
Herkenbaar. Ik ben ook al 10 dagen overtijd. De testen blijven negatief. Ik bleef een beetje aanhikken tegen de HA bellen, maar morgenochtend ga ik dat direct doen.
Ik ben 13 dagen overtijd. dus voor mij is het ook nog afw8en, misschien skipt mn menstruatie wel een maandje, mijn HA heeft gezegd om nog ff af te w8en, dus dat doe ik dan maar geduldig.
@isade @merida84 @grace80 Bedankt voor jullie reactie ik moet nog tot maandag wachten van de HA ik moet wel zaterdag weer ff een testje doen ik heb totaal geen Gevoel van buikpijn of dat ik ongesteld ga worden Alleen in de middag echt ontzettend moe en hele tijd honger en misselijk het is inderdaad vervelend dat je zo moet wachten en je geen antwoorden krijgt hebben jullie al kids? Liefs
Oh goed zo hou me op de hoogte meid ik Moet nog tot maandag wachten Vervelend die negatieve testen elke keer weer Een teleurstelling
Hoii Dat heb ik ook bij mijn eerste zwangerschap gehad Hoop dat het niet doorzet alhoewel ik de eerste maand gewoon menstruatie heb gehad in mijn zwangerschap Maar heb jij altijd een normale cyclus? Want 8 dagen is ook best al wel lang hoor als we nou weten waar we op wachten voor een goed doel maar kan best begrijpen dat als je dan toch menstruatie krijgt dit weer een domper voor je is het kan ook aan je hcg liggen vorige keer konden ze het bij mij ook alleen via bloed zien ik was bijna 7 week zwanger dat er amper hcg in mijn bloed zat Hoop het echt voor je meid! Gun het jullie allemaal
Balen he dat wachten, ik vind het ook erg moeilijk om los te laten. Ik heb dan vaak symptomen van de duivels (leuke benaming, ik vind ze best wel verschrikkelijk ook!!) maar die zijn soms anders als alle keren daarvoor en dan ga je weer het internet op: innestelingsbloedingen en bedenk nog maar van alles, maar positief testje schijnt erg moeilijk te zijn (ronde 8 al/"pas") Wij hebben 2 stiefkindjes (kids van mn man) maar geen kindje van ons samen. Stiefkindjes zijn ook niet altijd bij ons... Hoeveel kids heb jij Sabje??