Heeft er iemand ervaring met de testen van test jezelf en die van de kruitvat 2 voor 5 euro. Welke sloeg er eerder positief uit?? Heb testen van test jezelf besteld maar hoor nu hele positieve verhalen over de kruitvat, vandaar mijn vraag.
De testen van test jezelf heb ik nooit gebruikt, maar idd de testen van kruidvat 2v5, zijn het best getest en ook gevoelig. Ik heb daar 5 dagen voor de NOD duidelijk positief mee getest. Succes!
Ow sorry, ik zie ineens dat je banner op cd 2 staat, dus het is helaas niet gelukt?! Hopelijk is het de volgende ronde wel raak!
hier ook 6 dagen voor nod positief met kv 2v5! verder geen idee, test alleen met kv om verwarring te voorkomen.
ik had eerst testjezelf geburikt maar omdat ik niet vertrouwde ( vorige ronde dan wel weer positief testen dan weer negatief) had ik de volgende de kv 2 voor 5 euro gehaald en die was een stuk duidelijker dan de testjezelf
ik werkte bij kruidvat en tot mijn verbazing hoorde ik dat de zwangerschaptesten van "kruidvat" (dus eigen merk van kruidvat) soms een verkeerde uitslag geven. Ik adviseerde mensen ook om een andere test te pakken die niet van kruidvat eigen merk is, ik vind het zo lullig om een test te verkopen die gewoon onbetrouwebaar is. jammer voor kruidvat dan, mensen vind ik belangrijker dan de omzet van kruidvat. groetjes cindy
Zowel de Testjezelf en 2v5 kruidvat gaven beide positief aan vorige week bij mij. 3 dagen na mijn NOD welliswaar want heb vorige maand een vmk gehad, wist niet wanneer mijn menstruatie komen zou. Als na de vmk mijn cyclus in orde was, was 19 april mijn NOD. Ik heb 22 april getest. Zie fotoalbum van de testen.