Dames, ik ben nu in de 5 weken. En heb sinds ongeveer een week geleden erge last van al mijn gewrichten, van boven tot onder, tot in de kleinste kootjes. Het begint vlak na het opstaan, zakt dan wat af tot na de middag en begint 's avonds weer hevig op te spelen. Een van jullie hier ook last van, ervaring mee of ooit van gehoord? Bedankt alvast voor jullie reacties!
Hoihoi! Ik heb vooral last van mijn onderrug.. Ik weet niet hoe ik moet gaan staan, zitten of lopen.. Heb echt het gevoel dat mijn bekken al aan het 'kantelen' zijn.. Ik ben wel 7weken dus ik weet niet of dat dit verschil maakt.. Maar toch! Het begint bij mij ook 's ochtends, zakt af in de middag en in de avond is het er weer! Ik hoop dat je er wat aan hebt.. Anyways, you're not alone Kuss &liefs
Hoi hoi! Ja onderrug inderdaad he, verschrikkelijk! Nou ja ben in ieder geval niet de enige inderdaad . Sterkte, waarschijnlijk moet het na ons 1e trimester over zijn
Hai, ik heb dit heel erg gehad in mijn polsen en vingers en dan ook vooral na de bevalling. Ben er zelfs nog mee naar de HA geweest want snapte er niets van, en hij trouwens ook niet. Nu weet ik dat het van de hormonen kan komen dus, ja ik herken het. Heel naar vond ik het, overal die pijntjes. Bij nader inzien had ik dus ook bekken instabiliteit, maar goed, met een eerste zwangerschap denk je dat het er gewoon bij hoort. Sterkte ermee. Charlie
Dankje Charlie, ben wel blij dat ik niet de enige ben die het heeft. Want onbewust maakte ik me toch een beetje zorgen, over iets minder dan 2 weken voor het eerst naar de VK dus zal het daar nog een keer vragen. Zijn de pijnen in je polsen en in je vingers wel weer helemaal weggetrokken? Groetjes
Ja uiteindelijk is het allemaal over gegaan. Moest wel flink ontzwangeren weet ik nog want ik ook last gehad van hoge bloeddruk en vocht vasthouden en dat duurde in ieder geval een maand of 4/5 tot alles echt helemaal weg was. Nou ja het is ook niet niets met al die hormonen. Maar het klopt wel dat het met de hormonen te maken heeft want ik ken iemand met jeugdreuma en die heeft juist minder last tijdens haar zwangerschappen. Gek dan he? Groetjes, C