wat kan het zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nemo, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo

nemo Lid

8 nov 2010
    5
    0
    0
    hallo allemaal!
    ik ben nieuw hier en heb al een hoop gelezen. Toch even een nieuw onderwerp starten omdat ik het gevoel heb dat mijn lichaam me voor de gek houdt.
    Ik heb allerlei symptomen sinds woensdag 3 november: misselijk bij vlagen, verminderde eetlust, vieze smaak in mijn mond, hoofdpijn, ben doodmoe de hele dag, voel me constant ongesteld en het lijkt alsof mijn onderbuik naar beneden wordt getrokken en uitgerekt (vanaf navel tot schaamstreek zeg maar).
    Het gekke is dat ik op 3 november ongesteld had moeten worden. Dat werd ik ook, maar er kwam alleen bruin uit, ongeveer 3 dagen lang met kleine beetjes steeds. ook een beetje rood maar weinig. nu nog steeds af en toe bruin na het plassen. Oh ja, ik plas me ook een ongans de hele dag en ik heb sinds vorige week 37,6 terwijl ik normaal altijd rond de 36,8 heb.
    Ben ik nou gek aan het worden of ben ik zwanger:(. Ik lees hier ook wel eens over schijnzwangerschappen of dat vrouwen zo graag willen dat hun lichaam ze voor de gek lijkt te houden.
    Maar ik was er helemaal niet eens mee bezig om zwanger te worden.
    beeld ik me dit dan ook allemaal in? Kan het ook een ontsteking zijn of zo? Weet iemand hier iets over te zeggen?
    Ik heb gisteren wel een test gedaan van kruidvat, en die was negatief.
    Dan kan ik toch niet zwanger zijn, ondanks alle symptomen??
    Iemand???

2. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Probeer over een paar dagen nog eens een testje als je ongi uitblijft!
    Hoe lang temp je al? Als je temp een stuk hoger is dan anders, klinkt het hoopvol ;)

3. nemo

nemo Lid

8 nov 2010
    5
    0
    0
    bedankt voor je reactie!
    ik heb nu sinds een goede week dat ik zeker elke dag een graad of meer hogere temperatuur heb dan normaal.
    Ik heb het nog eens nagerekend en ik kan niet langer dan nog maar 3 weken zwanger zijn. Dus ik ben bang dat testen nog te vroeg is.:(
    Vandaar dat de eerste test denk ik ook negatief was.
    Ik moet het nog maar even uitzitten ben ik bang. Wel hou ik goed de symptomen in de gaten en natuurlijk kijken of de ongi wegblijft!
    Het blijft nog even onzeker, word er soms gek van:$
    Hoe gaat het daar?

4. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Hoi!

Hier ook een iemand maar niet echt ongesteld werd. Dacht dat het begon maar stopte ook weer snel. 3x negatief getest (in 3 weken tijd) en toch bleef ik me zwanger voelen. Opgeblazen gevoel en rugpijn. Maar ja dat kan ook zijn omdat ik niet echt ongesteld was geworden en dat misschien nog moest komen. Voordat ik aan de pijnstillers ging voor mijn rug toch maar even nog een test gedaan en ja hoor wel positief! Nu ben ik ook weer in onzekerheid omdat ik pas over 2 weken mijn echo heb..zo spannend!

Nog even blijven afwachten dus en maar weer testen zou ik zeggen!

Deel Deze Pagina