** breek even in** Een soa test is helemaal niet zo vreemd. Want als je een Soa hebt kan je namelijk ook menstruatie problemen hebben...En zelfs onvruchtbaarheid
Onvruchtbaarheid klopt ja, maar menstruatieproblemen uiten zich nogal eens in tussentijdsbloedverlies, uitblijven van je ongi door een soa komt echt heel weinig voor @Doula, dankje meis! Hier nog geen echt nieuws. Heb gister en vandaag minimaal bloedverlies gehad. Gister een paar druppels, en vandaag een beetje in tampon maar echt heel weinig voor een hele dag.. Maar afwachten of het nu doorzet of niet
Ik heb vandaag de uitslag gehad en ben niet zwanger. Mijn HCG was 2. Ik baal er toch wel van. Waarom duurt mijn cyclus dan zo lang, echt irritant. Nu weet ik de volgende keer helemaal niet wanneer het komt. Ik hoop wel dat ik nu snel ongesteld word, dan kunnen we weer verder naar de volgende ronde. Zucht.
Lala84: wat balen zeg! Hopelijk wordt je nu snelvongi. Hoe is het met de andere dames? Ik ben vandaag 5 dagen overtijd. Nog steeds geen ongi te Bekennen maar wel regelmatig buikpijn. Testen zijn negatief dus ik weet het echt niet meer. Mijn ei gevonden door middel van ovulatie testen dus ik snap er even helemaal niks meer van. De huisarts zegt blijf maar afwachten. Kregen jullie zo makkelijk een bloedtest?
Roos, sommige huisartsen zijn er idd gemakkelijk in, maar je hebt bepaalde huisartsen die tot en bepaald aantal dagen wachten en daarna pas een bloedtest uitvoeren. Maar als ik jou was zou ik nog even wachten en daarna wel een bloedtest eisen hoor. succes
Via de telefoon oftewel assistente kreeg ik het niet voor elkaar. Mar later heb ik gewoon een afspraak gemaakt en het gevraagd. Maar toen zei ze: de kans is heel klein dat je zwanger bent, maar om je gerust te stellen wil ik het best doen hoor.
Dan toch fijn dat ze het voor je geruststelling toch wil doen. Maar balen dat je hcg zo laag was Nu kun je behalve wachten op je ongi weinig doen. Ik hoop voor je dat het snel komt meid! Roos ik hoop ook voor je dat je ha snel wil testen! Mijn ongi is nu officieel doorgebroken.. Aan de ene kant baal ik wel, maar aan de andere kant met steeds die nega testen ben ik blij dat het nu klaar is en we door kunnen naar de volgende ronde Ik blijf hier meelezen en duim voor goed nieuws voor jullie!
Wow jij hebt echt een lange cylcus gehad, 65 dagen Kan me goed voorstellen dat je blij bent dat je eindelijk ongi word Roos hoe is het bij jou?
65 dagen... Wow... Hoe kan het he...? Mooi balen weer meiden... Meer weet ik niet zo goed te zeggen... Gewoon erg K*T