Hoi allemaal, Het lukt ons voorlopig nog niet om zwanger te worden en ik las op dit forum over tarwekiemolie en teunisbloemolie. Ben dit onmiddellijk gaan halen in het kruidvat. Het is mij nu echter onduidelijk wanneer je welk supplement nu moet nemen. Kan iemand mij een kort en duidelijk antwoord geven. Op het forum lees ik veel tegenstrijdigheden. Alvast bedankt groetjes
Tarwekiemolie van de kruidvat slik je 3x daags 1 capsule, gewoon de hele cyclus door. Teunisbloemolie heb ik geen ervaring mee
Als je ze beide wilt gebruiken, dan moet je beginnen met teunisbloem en stoppen als je eisprong is geweest. Vanaf dan ga je pas verder met de tarwekiemolie!
Ik deed elke morgen 2 lepels tarwekiemolie in mn yoghurt en slikte 3 maal daags teunisbloem tot aan mn nod. En ben hiermee zeanger geworden terwijl de kans 1 op 1.000.000 was dus ik zweer bij de olie en ook etos zwanger worden pillen trouwens erbij.
Ik ga op safe, alleen tarwekiemcapsules van kv. Teunisbloem mag niet als je zwanger bent, en dat weet je toch pas twee weken later....
ik gebruik heb vanaf de dag van mijn eisprong.. tot aan mijn menstruatie. het is voor de aanmaak van je baarmoederslijmvlies. Zie duidelijk verschil van voor dat ik het ging gebruiken en nu ik het gebruik. Teunisbloemolie heb ik geen ervaringen mee. Lastig die verschillende antwoorden! hihi
@Lin het zal inderdaad voor iedereen anders zijn. Stomme vraag, eerste ronde met deze capsules, hoe merk jij dat het verbeterd van binnen zeg maar.... Ik merk nog niet veel, behalve dat mijn huid een beetje anders doet....
Ik vind tarwekiemolie ook echt goed voor mn huid en darmen! Plus: menstruatie was wat 'rustiger' (if that makes sense) Van teunisbloemolie werd mn menstruatiecyclus iets regelmatiger..
ik ben vorig jaar in november begonnen met teunisbloemolie capsules van erica. ik heb gewoon hele cyclus ingenomen. dus 4 weken lang. na 4 weken had ik positieve test in mijn handen. mijn dochtertje is nu 4 maanden oud. ik ga binnenkort weer beginnen met teunisbloemolie
Is dat echt zo dat je teunisbloemolie niet mag tijdens de zwangerschap? Want mij werd deze aangeraden: https://www.efamol.nl/producten/pmp-menstruatie maar daar staat dat je het gewoon mag slikken tijdens de zwangerschap. Ik ben er nog niet mee begonnen. Ik ga vanaf volgende week donderdag starten met de tarwekiemolie. Dat doe ik gewoon de hele cyclus door. Kan nooit kwaad, zijn gewoon extra vitamines.
ik had toen de verkoopster gevraagd van erica. zij zei dat het niet kwaad kan. wat er in zit, zijn allemaal goede vetten.
Hoihoi, Mijn eerste drie cyclussen (na stoppen pil) waren 33, 32 en 34 dagen. Toen begonnen met tarwekiemolie vanaf de eerste dag dat mn menstruatie over was. Toen is mn cyclus teruggegaan naar 27 dagen! Ik ben er blij mee. Nu afwachten wat er deze cyclus gebeurt! Ook nu weer begonnen zodra mijn menstruatie over was. Er zit veel vitamine e in dus sowieso erg goed voor je huid ook (Je kan het ook uitwendig op littekens etc. gebruiken). Met teunisbloemolie heb ik geen ervaring. Ik gebruik wel maca in mijn smoothies, al vanaf het begin. Kan niet zeggen of dit een verschil heeft gemaakt. Wel blij dat na meer dan 13 jaar pilgebruik mijn menstruatie meteen weer op gang kwam!
@Luna Jij stopt tijdens de menstruatie met de tarwekiemolie? Ik ben wacht nu op mijn ei....spannend wat het met mijn lichaam doet!
Ja dat heb ik deze ronde wel gedaan en ook vorige ronde pas begonnen (toeval, gewoon begonnen toen ik het toen kocht) toen het net over was. Hopelijk werkt het deze ronde net zo goed!
Vandaag positieve ovulatietest.... Op dag 11. Dus rond dezelfde tijd als ik normaal ook heb. Nu afwachten of ik zwanger ben, of dat mijn cyclus korter mag zijn.
Deze ronde gestart met tarwekiemolie op dag 1 van mijn cyclus. Mijn eisprong was helaas 2 dagen later dit keer. Maar of dat toeval is...? Het gaat mij vooral om het verlengen van mij luteale fase. Die mag wel langer dan 10 dagen dus ben benieuwd!!!