Ik zie wel iets: een omo-witte test. Hoop van harte voor je dat hij de komende dagen nog positief wordt. Het kan nog, je bent nog vroeg!
Bedankt voor jullie eerlijke reacties dames! We gaan nergens vanuit deze ronde, en dan kan het altijd meevallen!
Nee, ik durf niet meer haha. Heb mezelf voorgenomen dat als ik zaterdag nog niet ongesteld ben, ik opnieuw ga testen. Of ik dat ook ga volhouden is maar de vraag😉
Is een schatting. Had de dag daarvoor last van ovulatiepijn rechts en ik ga er dus voor het gemak even van uit dat de dag erna het eitje gesprongen is. Maar je hebt gelijk, zeker weten doe ik het niet! Ik heb overigens in twee jaar mirena altijd een cyclus gehad en gevoeld, en ben ook gewoon iedere maand ongesteld geworden. We wachten het gewoon af😊
Ook niks te zien met mijn ogen Maar ik testte zelfs op 12 dpo nog negatief. Dus ik vind 9 wel erg vroeg...
Ik zie op de negatief foto, wanneer ik inzoom, wel een heel licht lijntje. Maar vraag me af of ik hem op de goede plek zie. Hopelijk zit je gevoel goed en ben je hartstikke zwanger!
Hallo dames, Ik verlies vanaf gisteren veel (oud) bloed. Soms zit er ook wat helder rood bij. Totaal al drie testjes gedaan, en allemaal spierwit. Ik durf nu dus wel de conclusie te trekken dat ik niet zwanger ben, helaas! Bedankt voor het meedenken allemaal.