23 jaar en in begin van de overgang...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Gloom, Oct 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gloom

Gloom Lid

Oct 8, 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Ik ben nieuw hier en ik lees al enige tijd mee. Maar heb nu toch behoefte om zelf mijn verhaal te doen.

Ik ben 23 jaar en in de begin fase van de overgang... wauw what a shock. Wist niet eens dat dit bestond..

Ik word nog ongesteld wel onregelmatig en een eisprong heb ik de afgelopen 2 maanden ineens toch wel weer gehad.

Mijn droom is moeder worden en dat proberen we dan nu ook nog waar te maken. Het is nog mogelijk. Maar hoe meer maanden er verstrijken Hoe wanhopiger ik word. De kansen worden er niet groter op zeg maar.

Nu heb ik op dag 15 van mijn cyclus een eisprong gehad, met ovulatie testen gezien! Dat zou betekenen dat ik woensdag ongesteld zou moeten worden. Zo ongeduldig als ik ben vanmorgen een testje gedaan 4 dagen voor ik ingesteld moet worden. En helaas negatief. Ik hoop dat het alsnog kan... ik wil zo graag..

Ik wilde dit gewoon graag even van mij af schrijven om het er eens uit te laten. In mijn omgeving vind iedereen het zo moeilijk en zijn ze nog ongeduldiger als dat ik ben
    Zo lastig!

Bedankt voor het lezen.
    Liefs gloom

2. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

Jun 4, 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat heftig Gloom! Zo jong en dan al te horen krijgen dat je in de overgang bent. Ik wens je heel veel sterkte en zal duimen voor een positieve test :)

3. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

Feb 17, 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Wat naar zeg. Maar positieve ovulatie testen betekenen niet zeker dat een ei ook is gesprongen dat kan je zien aan je temperatuur. Wil je het zeker willen doen zou je dus beiden moeten bijhouden.
    Hoop voor je dat het raak is!

4. Gloom

Gloom Lid

Oct 8, 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeg dat de grond zakte onder mn voeten vandaan. Vooral omdat de rest van de familie extreem vruchtbaar is. Je kijkt ernaar en ze zijn zwanger zeg maar. Ik mag niet zo denken maar toch denk je dan, waarom zij wel en ik niet zo oneerlijk.

Ik wilde vanaf de volgende cyclus dat gaan proberen. Voor dat je uit bed stapt toch? Deze keer voelde mijn eisprong wel als lichte menstruatie kramp weet niet of dat iets zegt over of hij gesprongen is of niet.

Ben verder een heel positief ingesteld mens, maar met zoiets is het toch wel heel erg spannend!

5. Littleindians

Littleindians Actief lid

Feb 27, 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig zeg
    Ik ga heel hard voor je duimen!!

6. Sn0epje

Sn0epje Lid

Jul 11, 2016
    34
    15
    8
    NULL
    NULL
    Ik duim ook voor jou, wat heftig. Veel geluk!

7. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,880
    2,882
    113
    Noord-Holland
    als er al een diagnose POF is gesteld en ik neem aan door een gynaecoloog.. zou je je dan niet laten behandelen? ik vraag me af hoeveel kans je op natuurlijke wijze nog hebt met een pof-laag amh.. niet om onaardig te zijn maar wacht niet te lang met actie ondernemen :)

8. Gloom

Gloom Lid

Oct 8, 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja alle testen zijn gedaan. Ik ging met vage klachten naar de dokter waarna het lang duurde voor ik een diagnose kreeg. De fsh waarde in mijn bloed en urine zijn hoog. Maar schommelen nog wel. En omdat ik nog ongesteld word en af en toe een eisprong krijg, zeggen ze dat er voor nu nog wel een kans is om zwanger te raken.

Ik word goed in de gaten gehouden door mijn behandelend arts:) gelukkig ook maar!

9. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Zo dit is wel erg heftig nieuws op zo'n jonge leeftijd. Kan mij heel goed voorstellen dat de grond je san onder je voeten vandaan zakt!

Ik vind de artsen wel een beetje laks overkomen eerlijk gezegd en vraag me af of afwachten op die paar keren dat je een eisprong hebt wel zo verstandig is. Ik zou in jouw situatie bijna gaan eisen dat ze me zouden helpen en wel nu, voordat het te laat zou zijn. Maar goed, of ze daar gehoor aan zouden geven is een tweede.

Ik wens je iig heel veel succes en dat je gauw een positieve test in handen mag krijgen!

10. Menn25

Menn25 Actief lid

Feb 27, 2016
    235
    20
    18
    Wat heftig! Ik hoop dat jullie droom snel uitkomt.

Sterkte!

11. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Jeejtje heftig gloom, ik hoop duim voor je dat je wens in vervulling mag gaan.

12. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

Jeetje wat heftig... Ik hoop voor je dat droom mag uitkomen. Ik duim voor je!

13. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

Jul 11, 2015
    1,035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Ik ken iemand die in de vervroegde overgang zit, zij wist het rond haar 25ste en heeft nu 2 gezonde kindjes. Veel geluk, duim voor je!! :)

14. Gloom

Gloom Lid

Oct 8, 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames het is zo onwerkelijk maar ik ben ZWANGER!! Ik heb net wel 10 testen gedaan maar het staat er toch echt. Ik kan het niet geloven.

15. Eveliennn89

Eveliennn89 Bekend lid

Oct 4, 2016
    511
    584
    93
    NULL
    NULL
    proficiat!!

16. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

Jul 11, 2015
    1,035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    GEFELICITEERD!! wat een heerlijk nieuws!!

17. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Gefeliciteerd:D!

18. DB87

DB87 Lid

Mar 8, 2016
    92
    0
    6
    Oh wat goed meid! Van harte gefeliciteerd! Ik wens jou een hele goede zwangerschap toe.

19. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Wauw wat fijn! Ik wens je een geweldige zwangerschap toe! :D Wat een naar nieuws zeg, zo jong al.. Showen die testjes, altijd leuk om te zien :D

20. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,889
    5,146
    113
    Wat fijn zeg! Gefeliciteerd! :D

Share This Page