Hallo allemaal, Omdat ik mijzelf helemaal gek zit te maken op internet en er dus niet veel wijzer van wordt hoop ik dat iemand mijn verhaal herkent. Op maandag 13 december ben ik begonnen met de ovulatie testen van de kruidvat. De eerste dag was er eigenlijk niets te zien. Sinds dinsdag 14 december tot maandag 20 december had ik telkens een licht streepje op mijn ovulatie testen. Sinds afgelopen dinsdag t/m vandaag heb ik een dikke vette streep. 3 dagen dus. Gisteren kreeg ik een heel trekkerig gevoel in mij lies,schaambeen aan de rechterkant. Ook vandaag is dit gevoel er nog steeds. Dit straalt soms uit naar de linkerkant. Ik heb gemiddels een cyclus tussen de 28 a 34 dagen. Mocht ik dinsdag dus mijn eisprong gehad hebben was dit op de 23ste dag van mijn cyclus. Vrij laat als je het mij vraagt. Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet. We hebben om de dag geklust vanaf de 12de dus dat zit wel goed. Iemand een idee?? Ik heb her en der al gelezen dat de testen van de Kv niet zo goed zijn maar in de vorige rondes had ik altijd netjes 2 dagen een positieve test met 2 dikke strepen en 1 dag ervoor en erna een lichte. Dus niks mis mee. Groetjes
Tja, ik heb zelf hele slecht ervaringen met kv ovu testen, ze bleven inderdaad positief. Maar je kan ook een wat langere LH piek hebben, dat je ei wat later is dit keer. Ik heb zelf ook de ene cyclus 2 positieve testen gehad terwijl de andere cyclus 3 posi testen had. Maar mochten ze nou knal positief blijven, kan je natuurlijk altijd een zw test wagen, je weet het nooit Kv heeft wel goede zw testen 2v5 euro. Als dat nou negatief is, raad ik andere ovu testen aan. Via internet heb je heel voordelig betrouwbare testen. Succes!!