Hallo, ik maak me even flink zorgen en hoop dat er iemand is die dit ook heeft meegemaakt of mensen kent die dit hadden... Eerst mn verhaal: ik heb vorige week maandag mn eerste echo gehad vanwege bruin bloedverlies, 5 weken en 6 dagen maar dacht dat ik 4 weken pas was maar mn laatste bloeding is een van een tweeling geweest die ik verloren had. de arts zei de echo is super vruchtje is goed geen hartje nog maar datis normaal... Donderdag pijn mn onderrug en onderin mn buik dus weer naar het ziekenhuis. de arts vertelde me dat het vruchtje weg was en maandag terug moest komen.. als het het weekend niet door had gezet de miskraam dan moest ik maandag gecurriteerd worden.Maandag dus gister de echo gehad en mn man en arts zeiden ik zie wat knipperen, een hartje!!! vruchtje lag er niet goed voor dus ze kon het slecht opmeten ze dacht rond de 6 weken en 4 dagen, komt inderdaad overeen met de week ervoor. alleen onderin het vruchtzakje zag ze inplaats van een mooie ronde lijn een rafelachtige lijn wat duidelijk een irritatie/bloeduitstorting was... Ik moet nu as vrijdag terugkomen om te kijken of deze gegroeid is en of het foute boel is.. Ben nu doodsbang!! Wil niet weeer een miskraam! Eerst in maart al bij 6 weken en paar weken terug de ander van de tweeling... wil deze zo graag behouden!!! ik ga echt kapot als het weer fout gaat! De arts kon me niks vertellen en moet afwachten.... Elke keer na het douchen heb ik bruin bloedverlies en krampen onderin. Doe het nu heel rustig aan en lig veel op de bank... wachten tot het vrijdag is... Wie oh wie heeft hier ervaring mee of weet hier meer van?? please help me!! liefs wendy
Sorry, heb hier geen ervaring mee maar wil je heeeeeeel veel sterkte wensen. Ik hoop en duim op een goede echo vrijdag.
thanks zeehondje lief van je... hoop vrijdag met een beter verhaal aan te komen.... jij gelukkig al over die enge eerste 13 weken heen xxx
Ja, ik eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Erge bloeding gehad met stolsels en echt helderrood bloed, dit was een deel van een tweeling, 2 weken later weer bloedverlies en toen zagen ze een hematoom (blaasje gevuld met bloed). Hier heb ik nog 1 keer bloedverlies aan gehad en toen niet meer. Hij zat er toen nog wel. Vervolgens is het bloed later gewoon door mijn lichaam opgenomen. Wat in een groot deel van de gevallen gebeurt. Sterkte!
Ik heb het ook gehad bij deze zwangerschap, de hematoom zat er met 7 weken en bij 9 weken was hij niet gegroeid, maar leek een heel klein beetje geslonken en bij de 20 weken echo was er geen bloeduitstorting meer te bekennen! Volgens mijn verloskundige en echoscopiste gaat het meestal goed!! Sterkte met afwachten, ik duim voor je dat alles oké is vrijdag!!