9 dagen voor mijn nod een duidelijke zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sena, 27 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sena

Sena Niet meer actief

Hou allemaal,
    Als mijn eisprong inderdaad gisteren was .waarom waren mijn ovulatietesten afgelopen dagen dan steeds negatief???en op 21 oktober waren deze knalpositief??
    Maar als ik inderdaad mijn eisprong gisteren had doe ik het al maanden goed fout. Wat betreft de dagen dat we klussen. De eerste dagen na mijn eisprong hebben we zelden seks.
    Ik zal het morgen weten als ik weer ga testen.
    Maar ben nu behoorlijk in de war😕

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Het kan soms dat je ei gewoon niet springt.
    Daarom is tempen eigenlijk enige uitsluitsel als je op juiste manier tempt.

Ik zie trouwens dat steeds meer meiden ook nog doorgaan met ovu testen ondanks positieve test eerder.

Misschien is het handig om je kaartjes bij fertilityfriend.com in te vullen die geven dan doormiddel van een kruis aan wanneer je ei is geweesy
    T

3. Sena

Sena Niet meer actief

Hey Ikdus,
    Dat ga ik dan effe doen!
    Mijn kaartje invullen bij FF.
    Bedankt voor de tip!

4. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Ik denk als je nu nog steeds neg ovutesten hebt dat het toch niet je eisprong kan zijn? Dan zouden de ovu testen toch posi moeten zijn??

5. Sena

Sena Niet meer actief

Volgens FF is mijn eisprong al geweest .heb net alle gegevens overgenomen die ik heb opgeschreven bij een andere lady kalender.zie de foto hieronder.
    Wat denken jullie???
    Heb wel heel raar vandaag menstruatiekrampjes onder bij mijn rug en mijn inlegkruisje had lichtbeige afscheiding?????

Bijgevoegde bestanden:

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Licht beige is dus oud bloed en past bij een ovubloeding welke door je eisprong van gisteren kwam.

Maar je hebt dus eergisteren ook een ovu test gedaan dus? Heb je daar een foto van?

Overigens geeft FF een stippellijn en is dus nog niet zeker van het moment van eisprong.
    Ik denk dat als je de komende 2 dagen nog tempen hebt van 37 of hoger dat hij dan toch het kruis gaat verplaatsen naar gisteren

7. Sena

Sena Niet meer actief

Ik heb wel toevallig foto van gisteren ik maak ook een foto van de gedroogde positieve ovulatietesten.de foto met 1 test is van gisteren. De test van afgelopen dagen en die van vandaag waren ook zo licht. De foto met 2 testen zijn de positieve ovulatietesten. Wel inmiddels flink. opgedroogd

Bijgevoegde bestanden:

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    De test van gisteren is idd negatief.
    Dus de test van eergisteren (maandag) was net zo??
    En hoe zag de test er op zondag uit??

Ik neem aan dat je na 21 okt elke dag een ovu test hebt gedaan.

9. Sena

Sena Niet meer actief

Rogijuli ja klopt. Ik maak meteen een foto met alle testen op een rij dan kun je meekijken.
    Zet ze zo op de app!

10. Sena

Sena Niet meer actief

Zie hieronder de foto. Misschien had ik beter twee foto's kunnen maken? nu is het 1 hele lange rij.
    Kan je het goed zien Rogijuli?

Bijgevoegde bestanden:

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik testte nog vroeger positief, dus niks geks hoor. Zie een streep! Van harte.

12. Sena

Sena Niet meer actief

Babi de laatste foto's zijn ovulatietesten. Maar gisteren had ik wel twee duidelijke strepen!
    Alleen is nog niet duidelijk of deze strepen door een eisprong verschenen??

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zie op je foto's op de vorige pagina echt geen 1 positieve ovulatietest.Ik ben het met Rogijuli eens,en denk dat je eisprong gisteren was.

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Keek ook enkel naar je eerste test en absoluut niet naar de rest ;).

Lees net het verhaal over en mogelijke ovulatie, maar daar bemoei ik me niet mee haha.

Zou gewoon even een kv doen (nu haha) heb je duidelijkheid ;). Zitten er toch 2 in dus kan er morgen evt nog 1.

Was het je ovulatie dan is hij zo dus negatief

15. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Niet iedere vrouw heeft ook duidelijke knallers van ovutesten, ik namelijk zelf ook nooit en ben wel zwanger geraakt
    Ik vind die van de 21e wel de meest positiefst van allemaal, maar dan is t afwachten wat er ga gebeuren. Hoe is je cyclus over t algemeen? En wanneer was je laatste menstruatie?

16. Homeland

Homeland Niet meer actief

Was de positieve test een heel donkerpaars lijntje of moet het ook echt een dikke streep zijn?

17. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik denk ook de 2 1ste !

18. Sena

Sena Niet meer actief

hey dames, Ik zal effe alle vragen beantwoorden.
    Mijn menstruatie is heel regelmatig. Sinsd ik 7 maanden geleden ben gestopt met de anticonceptie meteen een cyclus van 28.
    dagen. MARIS22, Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Ik kan nu helaas niet testen heb zojuist al geplast en daarbij erg veel gedronken. Stiekem durf ik het ook niet zo goed😣

Ik kan me echt niet voorstellen dat in eisprong gisteren was. Met alle lichte testen van afgelopen dagen.

19. Sena

Sena Niet meer actief

Hoelang,
    Ik had twee dikke paarse strepen op de testen. Maar inmiddels opgedroogd en strepen lijken ook smaller nu.

20. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wanneer had je je laatste menstruatie?

Deel Deze Pagina